نوشته شده توسط : محد شیرازی

پوشش حبابی و پوشش پلی کربنات سقف نورگیر بیشترین استفاده را در راه اندازی نورگیرهای سقفی دارند. ورق های پلی کربنات استفاده شده و اکریلیک دارای وزن سبکی می باشند. معمولا برای پوشش نورگیرهای سقفی مانند سقف پاسیو برای فضای حیاط خلوت یا همان پاسیو امروزه از ورق های شفاف پلی کربنات در انواع سایزها استفاده می کنند. در پوشش سقف نورگیر برای ایجاد استحکام بالا از پایه های فایبرگلاس استفاده می کنند. ورق های اکریلیک از قابلیت های فیزیکی و شیمیایی قابل توجه ای از جمله مقاومت بالا و وزن سبک به همراه ثبات رنگ برخوردار هستند. در صنعت به نورگیرهای حبابی نورگیرهای کوپل نیز می گویند. اشکالی که برای سازه های آن ها در نظر می گیرند در انواع شکل های مختلف که بیشترین استفاده را نسبت به شکل های دیگر دارند، اعم از مخروطی، مربعی، کروی و غیره در قالب های از پیش طراحی شده برای اجرای نورگیرها مورد استفاده قرار می گیرند. شاید برای شما مشتریان سوال شود که چرا تنوع شکل ها زیاد است، در پاسخ باید بگوییم، هر مجتمعی با توجه به نوع کاربردش از فضاهای مختلف یک ساختمان دارای فضاهای خاصی جهت دریافت نور می باشد برای همین استفاده از پوشش حبابی نورگیر برای سقف پاسیو بسیار مناسب می باشد.

 

در کارگاه های سازنده معمولا از انواع حباب های اکریلیک با وزن خیلی کم استفاده می کنند. این حباب های اکریلیک استفاده شده برای سقف نورگیر باعث می شود تا نورگیرهاعایق مناسب صوت به حساب بیایند. طراحی جدارهای درونی سقف نورگیر با توجه به خاصیت عایق پذیری آن ها  از چندین لایه یو پی وی سی استفاده می کنند. استفاده از یو پی وی سی در ساختار سقف باعث شده است تا رنگ آن ها در هنگام پولیش زدن به حالت اولیه باز گردد و عایق خوبی در برابر حرارت و نفوذ سرما به حساب بیاید. مجموعه جهان نورگیر این افتخار را دارد تا دست مشتریان را برای انتخاب بهترین طرح و رنگ برای نورگیرهای سقفی باز گذاشته و آن خها متناسب با دکوراسیون و دیزاین فضای حیاط خلوت از بهترین نورگیر استفاده کنند.

 

قیمت سقف نورگیر معمولا با توجه به فاکتورهای مختلفی قابل تعیین است. یکی از این فاکتور ها این است که اندازه محل اجرای پروژه چقدر است و چقدر فضا برای نورگیر در نظر گرفته می شود. سقف نورگیر با تخفیف ویژه ای به شما مشتریان عزیز در انواع طرح ها فروخته می شود. وظیفه نورگیرهای سقفی این است که نور خورشید را به طور کامل دریافت کرده و به فضای زیرین انتقال دهد. این نورگیر ها نور را با شفافیت بالایی وارد خانه کرده و این به دلیل استفاده از ورق های اکریلیک و پلی کربنات می باشد. با پیشرفت صنعت ساختمان سازی استفاده از سقف نورگیر متحرک حیاط خلوت برای فضای پاسیو شما می تواند یکی از نکات قابل توجه محسوب شود. سقف نورگیر، سقف حیاط خلوت، سقف پاسیو و سقف پلی کربنات همگی با آب بندی کامل به شما عزیزان فروخته می گردد.



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محد شیرازی

پوشش حبابی و پوشش پلی کربنات پوشش یو پی وی سی سقف نورگیر بیشترین استفاده را در ساخت و راه اندازی نورگیرهای سقفی دارند که نسبت به نورگیرهای شیشه ای در مزیت می باشند. ورق های یو پی وی سی استفاده شده و پلی کربنات دارای وزن سبکی هستند. در پوشش سقف نورگیر برای ایجاد استحکام بالا از پایه های فایبرگلاس استفاده می کنند. پایه های فایبرگلاس با برخورد رطوبت دچار زنگ زدگی نشده و دوام خود را به خوبی حفظ می کنند. در صنعت به نورگیرهای حبابی نورگیرهای کوپل گفته می شود که بیشتر سازندگان نورگیرها و صنعتگران از این نام استفاده می کنند. اشکالی که برای اسکلت فلزی نورگیرهای سقفی در نظر دارند، در انواع شکل های مختلف که بیشترین استفاده را نسبت به شکل های دیگر دارند، اعم از مخروطی، مربعی، کروی و غیره در قالب های از پیش طراحی شده برای اجرای نورگیرها مورد استفاده قرار می گیرند. شاید برای شما کربران پیش آید که چرا تنوع شکل های نورگیرهای سقفی زیاد است، در پاسخ به شما باید عرض کنیم، هر مجتمعی با توجه به نوع کاربردش از فضاهای مختلف یک ساختمان دارای فضاهای خاصی جهت دریافت نور می باشد برای همین استفاده از پوشش حبابی نورگیر برای سقف نورگیر بسیار خوب می باشد.

 

در کارگاه های سازنده معمولا سایزهای مختلف حباب ها که از ورق های اکریلیک ساخته شده اند با وزن خیلی کم استفاده می کنند. این حباب های استفاده شده در سقف نورگیر باعث شده تا نورگیرها عایق مناسب صوت و رطوبت محسوب شوند. در هنگام ساخت جدارهای درونی اسکلت سقف نورگیر با توجه به خاصیت عایق پذیری آن ها  از چندین لایه عایق پشم شیشه و پشم سنگ استفاده می کنند. مجموعه جهان نورگیر این افتخار را دارد تا دست مشتریان را برای انتخاب بهترین طرح و رنگ برای نورگیرهای سقفی باز گذاشته و آن خها متناسب با دکوراسیون و دیزاین فضای حیاط خلوت از بهترین نورگیر استفاده کنند. جهان نورگیر می کوشد تا سقف نورگیر را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به شما عزیزان عرضه کند.

 

سقف نورگیر دارای قیمت بالایی نبوده و  فاکتورهای مختلفی وجود دارند که در قیمت دهی به نورگیرها موثر می باشندیکی از این فاکتورهای کیفی ابعاد سقف است که باید با توجه به اندازه محل در استانداردهای مشخصی ساخته گردد. جهان نورگیر تخفیف ویژه ای برای نورگیرهای سقفی خود در نظر گرفته است. وظیفه نورگیرهای سقفی این است که نور مرئی را با شفافیت بالایی گرفته به فضای زیرین انتقال دهد. با پیشرفت صنعت ساختمان سازی استفاده از سقف کشویی و متحرک حیاط خلوت برای فضای پاسیو شما می تواند یکی از نکات قابل توجه به حساب می آید. سقف نورگیر، سقف حیاط خلوت، سقف پاسیو و سقف پلی کربنات همگی با آب بندی کامل به شما کاربران فروخته می گردد.



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محد شیرازی

در ساخت نورگیرهای سقفی دو پوشش حبابی و پلی کربنات بیشترین استفاده را داشته، همچنین از ورق های یوپی وی سی نیز در اجرای نورگیرهای سقفی استفاده می کنند که کیفیت پوشش پلی کربنات و حبابی را ندارند. نورگیرهای شیشه ای دیگر قابیلت نورگیرهای سقفی را ندارند. در پوشش سقف نورگیر برای ایجاد استحکام بالا از پایه های فایبرگلاس استفاده کرده که دارای خواص مکانیکی قابل توجه ای هستند. پایه های فایبرگلاس با برخورد رطوبت دچار زنگ زدگی نشده و طول عمر بالایی دارنداشکالی که برای اسکلت فلزی نورگیرهای سقفی در نظر دارند، در انواع شکل های مختلف که بیشترین استفاده را نسبت به شکل های دیگر دارند، اعم از مخروطی، مربعی و دایروی در قالب های از پیش طراحی شده برای اجرای سقف نورگیر مورد استفاده قرار می گیرند. شاید برای شما کربران پیش آید که چرا تنوع شکل های نورگیرهای سقفی زیاد است، در پاسخ به شما باید عرض کنیم، هر مجتمعی با توجه به نوع کاربردش از فضاهای مختلف یک ساختمان تجاری یا مسکونی دارای فضاهای خاصی جهت دریافت نور می باشد برای همین استفاده از پوشش حبابی نورگیر برای سقف نورگیر بسیار خوب می باشد.

 

در کارگاه های سازنده معمولا سایزهای مختلفی برای حباب های نوری در نظر گرفته که وزن خیلی کمی دارند. حباب هاب نوری سقف نورگیر دارای تنوع طرح و رنگ زیادی داشته و با توجه به استانداردهای تعریف شده در قالب هایی آماده مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از حباب های نوری در جدارهای درونی سقف نورگیر باعث شده است تا عایق مناسبی از نظر صوت و حرارت محسوب شوند. مجموعه جهان نورگیر این افتخار را دارد تا دست مشتریان را برای انتخاب بهترین طرح و رنگ برای نورگیرهای سقفی باز گذاشته و آن خها متناسب با دکوراسیون و دیزاین فضای حیاط خلوت از بهترین نورگیر استفاده کنند. جهان نورگیر می کوشد تا سقف نورگیر را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به شما عزیزان عرضه کند. معمولا برای خاصیت عایق پذیری بالا از پشم سنگ سنگ و پشم شیشه در سایزهای مختلف با ماندگاری بالا استفاده می کنند.

 

یکی از فاکتورهایی که در قیمت دهی به سقف نورگیر مهم است، زمان اجرای پروژه و نوع جنس متریال به کار رفته برای راه اندازی نوگیرهای سقفی است. معمولا برای اسکلت نورگیرها از فلزات مقاوم استفاده کرده و برای پولش بندی آن ها از انواع ورق های یو پی وی سی و پلی کربنات در سایزهای مختلف استفاده می کنند. جهان نورگیر تخفیف بالایی برای نورگیرهای سقفی خود در نظر دارد و این تخفیف برای کلیه نورگیرهای ما به حساب می آید. وظیفه نورگیرهای سقفی این است که نور مرئی را با شفافیت بالایی گرفته به فضای زیرین انتقال دهد. با پیشرفت صنعت معماری و ساخت و سازهای مهندسی استفاده از سقف کشویی و متحرک به صورت نورگیر برای فضای پاسیو شما می تواند یکی از نکات قابل در نورگیری به حساب آید. سقف نورگیر، سقف حیاط خلوت، سقف پاسیو و سقف پلی کربنات همگی با آب بندی کامل به شما کاربران فروخته می گردد.



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محد شیرازی

نورگیرهای امروزه به صورت پوشش سقف نورگیر پلی کربنات و یا حبابی در بازار به مشتریان فروخته می شود که دارای مزیت بیشتری نسبت به سقف های شیشه ای داشته و از نظر وزن نیز سبک تر از سقف های شیشه ای به شمار می روند. در پوشش سقف نورگیر برای ایجاد استحکام بالا به همراه ماندگاری بالا از پایه های فایبرگلاس با درجه کیفی مختلف استفاده می کنند که دارای خواص مکانیکی زیادی هستند. پایه های فایبرگلاس با برخورد رطوبت دچار زنگ زدگی نشده و طول عمر بالایی دارند اشکالی که برای اسکلت فلزی سقف نورگیر در نظر دارند، در انواع شکل های مختلف که بیشترین استفاده را نسبت به شکل های دیگر دارند، اعم از مخروطی، مربعی و دایروی در قالب های از پیش طراحی شده برای اجرای سقف نورگیر مورد استفاده قرار می گیرند. این هم باید یاداور شویم که هر ساختمانی با توجه به کاربری های مختلفی که دارد، فضاهای مختلفی جهت نورگیری می تواند داشته باشد.

 

در کارگاه ها معمولا ابعاد مختلفی برای حباب های نوری سقف نورگیر در نظر می گیرند که وزن خیلی کمی دارند. حباب هاب نوری سقف نورگیر دارای تنوع طرح و رنگ زیادی داشته و قیمت باایی هم ندارند و با توجه به استانداردهای تعریف شده در قالب هایی آماده مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از حباب های نوری در جدارهای درونی سقف نورگیر باعث شده است تا عایق مناسبی از نظر صوت و حرارت محسوب شده و همچنین در برابر نوذ رطوبت نیز مقاوم باشند. مجموعه جهان نورگیر این افتخار را دارد تا دست مشتریان را برای انتخاب بهترین طرح برای نورگیرهای سقفی باز گذاشته است. جهان نورگیر می کوشد تا سقف نورگیر را با بهترین کیفیت و به شما عزیزان عرضه کرده و برای کلیه محصولاتش تخفیفی مناسب در نظر گرفته است.

 

یکی از فاکتورهایی که در قیمت دهی به نورگیرهای سقفی مهم است، نوع سازه های فلزی به کار رفته و نوع حباب های اکریلیک به کار رفته برای دریافت نور خورشید است. معمولا باید برای راه اندازی نورگیر ها از سازه های مقاومی با وزن کم استفاده کنند. برای روکش سقف نورگیر از ورق های پلی کربنات و حبابی نورگیر استفاده می کنند که ورق های پلی کربنات نسبت به ورق های اکریلیک مقرون به صرفه تر می باشند. وظیفه نورگیرهای سقفی دریافت نورگ مرئی خورشید به صورت کامل می باشدبا پیشرفت صنعت معماری و ساخت و سازهای مهندسی استفاده از سقف کشویی و متحرک به صورت نورگیر برای فضای حیاط خلوت و یا همان پاسیو شما می تواند یکی از نکات مهم در نورگیری به حساب آید. سقف نورگیر، سقف حیاط خلوت، سقف پاسیو و سقف پلی کربنات همگی با آب بندی به شما کاربران فروخته می گردد.



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محد شیرازی

درب ضد سرقت دارای دستگیره مقاوم بوده که دارای ماندگاری بالایی از نظر ساخت هستند. دستگیره درب ضد سرقت با توجه به نوع کاربری از آن می تواند جنس های متفاوتی داشته باشد. بیشتر دستگیره های استفاده شده برای درب ضد سرقت فلزی بوده که طول عمر بالایی دارند. برای درب ضد سرقت با توجه به متریال به کار رفته در آن ها رنج قیمت های مختلفی در نظر گرفته اند. درب ضد سرقت همانطور که از نامش پیداشت، امنیت کافی برای ساختمان های تجاری و مسکونی را ایجاد می کند. معمولا از درب های ضد سرقت بیشتر برای ساختمان های تجاری استفاده می کنند. برای سطح خارجی و داخلی درب های ضد سرقت طرح های مختلفی متناسب با دکوراسیون منزل شما عزیزان در نظر می گیرند، هرچه این طرح ها پیچیده تر باشند، درب ضد سرقت از قیمت بالاتری برخوردار می شود. همچنین برای درب ضد سرقت اندازه های استانداردی در نظر گرفته که با توجه به نوع کاربری ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند.

 

دستگیره درب ضد سرقت همچنین می تواند از پروفیل های آلومینیومی ساخته شده که دارای خواص مکانیکی قابل توجه ای از جمله مقاومت بالا هستند. برای سطوح خارجی درب ضد سرقت از چوب هایی مقاوم چون ماهون و راش استفاده می کنند که با عوامل جوی مختلف متناسب هستند. در جاهایی که نیاز به کمقاومت بالا باشد از چوب های راش و ماهون استفاده می کنند و در مواقعی که زیبایی اهمیت داشته باشد، از چوب های بامبو و راش استفاده می کنند. همچنین می توان از روکش فلزی نیز برای این درب ها استفاده کرد. یکی از ویژگی های این درب ها استحکام بالای آن ها بوده که باعث دوام بالای آن ها شده است که باعث گذشت زمان دچار فرسایش نمی شوند. یکی از مسائل مهم که باعث شده است بسیار زیاد در انواع ساختمان ها مورد استفاده قرار بگیرد، امنیت خوبی است که ایجاد می کنند. درب های ضد سرقت به گونه ای ساخته می شوند که عایق مناسبی در برابر نفوذ گرما و سرما به حساب امده و مانع بسیار خوبی در برابر صداهای آلوده کننده محسوب می شوند.

 

درب ضد سرقت دارای امکاناتی چون قفل های دیجیتالی با فناوری بالایی هستند که از قابلیت های ویژه این درب ها محسوب می شوند. این قفل ها دیجیتالی بوده که دارای دوام ساخت بالایی هستند. معمولا برروی درب ضد سرقت می توان دوربین های هوشمند نصب کرد. با نصب این دوربین ها می توانید عبور و مرور افراد را به خوبی کنترل کنید. عبور. قفل های دیجیتالی دارای فناوری بالایی از نظر ساخت کمی باشند. همچنین می توان بر روی درب ضد سرقت از دزگیر های پیشرفته استفاده کرد که باعث مزیت ویژه آن ها نسبت به درب های قدیمی است. در راه اندازی اسکلت فلزی این ردب ها از جدارهای مختلفی استفاده می شود. در این جدارها از انواع عایق های حرارتی  استفاده می کنند. قیمت مناسب این درب ها سبب شده سات تا تمامی مشتریان از آن ها در شرایط مختلف استفاده کنند. درب های ضد سرقت دارای کارت گارانتی استاندارد از سوی شرکت سازنده بوده که مدت آن دوساله می باشد. مفتخریم تا به شما عزیزان خدمت رسانی کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محد شیرازی

توری پنجره در گرمابدره با بهترین قیمت بازار و کیفیت بالا به شما مشتریان به فروش می رسد که برای تخفیفی ویژه در نظر گرفته ایم. توری پنجره یکی از محصولات اصلی ما محسوب شده که در آن از متریال های با کیفیتی ساخته شده است. معمولا برای ساخت خود توری ها از ماده پلی استایرن با درجه کیفی های متفاوتی استفاده می شود. نوع متریال های استفاده شده دارای مزیت های زیر بوده که به صورت زیر می باشد:

  1. نوع طرحی که برای ساخت آن ها در نظر می گیرند.
  2. جنس متریال استفاده شده برای ساخت اسکلت فلزی توری ها

مشتریان عزیز می توانند برای کلیه ماه های سال به ویژه تابستان برای جلوگیری از ورود حشرات از این توری ها استفاده کنند. بیشتر از توری پنجره برای ماه های گرم سال استفاده می کنند، زیرا استفاده از آن ها برای پوشش درز درب و پنجره بسیار مناسب می باشند. حشرات موذی معمولا از طریق درز در و پنجره وارد محیط اصلی خانه ها می شوند. استفاده از توری پشه در مشهد بهترین راه مقابله با این حشرات می باشد. علاوه بر دفع حشرات موذی برای جلوگیری از گرد و غبار مورد کاربری مشتریان قرار می گیرد.

 

 معمولا توری پنجره در گرمابدره در بازار دارای فریم های باز و بسته کردن می باشند و به این صورت که از یک طرف توری به طور کامل درون قاب فلزی خود قرار می گیرد. از نظر تعداد فریم توری پنجره دارای انواع مختلفی می باشد. پلی استایرن به کار رفته در ساخت توری ها از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می بوده و از مواد نرم محسوب ی شود که برای کاربردهای شیمایی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مزیت های توری این است که از وزن پایینی برخوردتر بوده و افراد می توانند به راحتی از آن ها در شرایط مختلف استفاده کنند.که باعث شده است تا مشتریان بدون هدر دادن زمان این توری ها را هر جا که می خواهند، نصب کنند.این توری ها از یک طرف به طور کامل با استفاده از ریل های آهنی باز و بسته می شود. شکل باز و بسته شدن این توری ها به صورت آکاردئونی می باشد و در بازار به توری های آکاردئونی نیز معروف هستند. بر این اساس به کار بردن این نام بیشتر در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد.

.

توری پنجره در گرمابدره بر اساس عملیات باز و بسته در مدل های عمودی و افقی دسته بندی می گردد. در توری های افقی خاصیت جمع شوندگی در راستای افق به صورت گرفته و توری به طور کامل درون قاب فلزی خود قرار می گیرد. توری ها در راستای افقی نیز می توانند باز و بسته شوند. ریل های فلزی مقاومت بالایی داشته و می توانند وزن زیاد توری پنجره را به خوبی مهار کنند. در بازار بیشتر از توری های دابل فرمی استفاده می کنند. توری پنجره در اندازه های مختلف ساخته شده که می توان برای قاب فلزی آن ها رنگ های ملایمی متناسب با دکوراسیون داخلی در نظر بگیریم



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محد شیرازی

درب دوجداره هافمن دارای ماندگاری بالایی بوده و این به دلیل استفاده از متریال های با کیفیت در ساخت آن ها می باشد. از پروفیل های مختلفی از جمله آلومینیومی و یو پی وی ساخته می شود در قسمت درونی جدار این درب دوجدره هافمن استفاده می گردد. شبکه داخلی این پروفیل های یو پی وی سی هافمن توخالی بوده به همین جهت عایق گرمایی و سرمایی مناسبی به حساب می آید. علاوه بر این درب و پنجره های هافمن صداهای آلوده کننده اطراف را به خوبی مهار می کند. این درب ها عایق مناسب صوت بودند و برای مکان هایی چون سرویس های بهداشتی که در معرض رطوبت زیادی هستند،بسیار مناسب هستند. درب دوجداره هافمن ظاهر شکیلی دارند و استفاده از آن ها برای فضاهایی چون حیاط خلوت و استفاده برای پارکینگ های عمومی بسیار مناسب هستند

 

یو پی وی سی به کار رفته در ساخت درب دوجداره هافمن همانند ورق های پلی کربنات دارای خواص فیزیکی و شیمایی قابل توجه ای هستند. ورق یو پی وی سی به کار رفته در درب دوجداره هافمن از مخلوط نمک طعام و نفت خام از طریق فرایند پلیمریزاسیون در اندازه های مختلف بدست می آید. دلیل استفاده از نفت خام تولید اتیلن و از نمک کلر می باشد. این دو عنصر سازنده یو پی وی سی در مقاومت آن بسیار موثر می باشد.. این ماده پلاستیکی و قابل ارتجاع می باشد و فقط برای ساخت درب و پنجره ها از آن ها استفاده نمی شود. برای ساخت درب دوجداره می توان از مواد بازیافتی نیز استفاده نمود که کیفیت درب های یوپی وی سی را ندارند، این درب ها دارای ویژگی های زیر می باشند که باعث شده است نسبت به درب های آهنی و شیشه ای قدیمی در مزیت باشند.

 

مجموعه ما سعی دارد تا درب دوجداره هافمن را با قیمتی مناسب که مهم ترین شاخصه مجموعه ما به حساب می آید، در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. درب دوجداره هافمن با استانداردهای لازم ساخته شده و دارای نشان استاندارد از سوی شرکت سازنده می باشند. پس از سه دهه سابقه فروش این محصولات توانسته ایم در ساخت آن ها به تولید انبوه برسیم و برند خود را در میان تولیدکنندگان بزرگ در این عرصه قرار دهیم. محصولات ما دارای کارت گارانتی دوساله از سوی شرکت می باشد که در این مدت خدماتی ارزنده به شما مشتریان عزیز ارائه می کنیم. این خدمات شامل تعویض و یا تعمیر محصولات در سریع ترین زمان می باشد. پس از خرید درب دوجداره هافمن محصول تکنسین فنی برای نصب برای شما عزیزان فرستاده می شود. مزیت ما سه دهه سابقه کاری فروش این محصولات می باشد، امیدواریم تا به شما عزیزان در این زمینه خدمت رسانی بکنیم.



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محد شیرازی

سقف حیاط خلوت به عنوان نورگیر مناسبی برای فضاهایی چون پاسیو و حیاط خلوت به کار می رود. جهان نورگیر یکی از تولیدکننده های این عرصه به شما رفته که انواع نورگیرهای سقفی را با استانداردهای لازم در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. تنوع رنگ در سقف حیاط خلوت و بر اساس استانداردهای جهانی در اندازه های گوناگون در پروسه تولید قرار می گیرد. مزیت نورگیر های سقفی جهان نورگیر این است که شما عزیزان می توانید با آب بندی کامل این سقف ها را دریافت کنید تا بتوانید در شرایط مختلف از آن استفاده کنید. معماری آتریوم که در دکوراسیون داخلی منازل از موارد مهم محسوب می شود. سقف حیاط خلوت هم می تواند به صورت سازه های آماده به شما عزیزان ارائه شود و هم می توانید بر اساس نظر شخصی خود بهترین طرح را برای آن ها در نظر بگیرید.

         

معمولا برای نورگیرهای سقف حیاط خلوت از انواع ورق های ورق های شفاف پلی کربنات و اکریلیک با قیمت ویژه استفاده می کنند. پوشش حبابی نسبت به پوشش پلی کربنات از قیمت بالاتری برخورداربوده و این به دلیل استفاده از پایه های فایبرگلاس و ورق های اکریلیک در ساختار آن ها می باشد. ورق های اکریلیک و ورق های پلی کربنات از خواص شیمیایی قابل توجه ای برخوردار بوده که برای ساخت قطعات دیگری در صنعت مورد ساتفاده قرار می گیرد. در صنعت به نورگیرهای حبابی نورگیرهای کوپل نیز می گویند. اشکالی که برای سازه های آن ها در نظر می گیرند در انواع شکل های هندسی اعم از مخروطی، مربعی و دایره ای در قالب های از پیش طراحی شده برای جرای نورگیرها مورد استفاده قرار می گیرند. شاید برای شما مشتریان سوال شود که چرا تنوع شکل ها زیاد است، در پاسخ باید بگوییم، هر ساختمانی با توجه به نوع کاربردی که دارد دارای فضاهای خاصی جهت نورگیری می باشد برای همین استفاده از پوشش حبابی نورگیر برای سقف حیاط خلوت بسیار مناسب می باشد.

 

معمولا در هنگام راه اندازی سقف حیاط خلوت از انواع حباب های اکریلیک با پوشش اکریلیک با تنوع رنگ بالا استفاده می کنند. وزن این نورگیرها با ت.جه به استفاده از ورق های پلی کربنات در ساختار ان ها پایین بوده که دارای مقاومت بالایی با ماندگاری بالا می باشند. مفتخریم تا سقف حیاط خلوت را با بهترین قیمت بازار به همراه تخفیف ویژه با سه دهه سابقه فروش به شما عزیزان ارائه کنیم.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محد شیرازی

موارد گوناگونی وجود دارد که در قیمت گذاری به درب ضد سرقت بسیار موثر می باشد. یکی از این موارد نوع سازه های به کار رفته در ساخت درب ضد سرقت می باشد. این موارد در کیفیت این درب ها نیز موثر می باشد. تولید انبوه درب ضد سرقت در انواع مختلف باعث شده است تا قیمت آن ها زیاد بالا نباشد و اکثر کاربران برای خانه خود از این درب ها استفاده کنند. یکی از مسائلی که باعث جذب مشتریان به این درب ها شده است، مسئله امنیتی است که این درب ها برای خانه ایجاد می کنند. برای همین به درب های ضد سرقت نامیده شدند. یکی دیگر از عواملی که در قیمت این درب ها موثر است، ابعاد اجرایی آن ها می باشد که هرچه از اندازه بیشتری برخوردار باشد، ساخت آن به زمان زیادی احتیاج دارد. کارشناسان فنی ما قبل از راه اندازی درب ضد سرقت از محل مربوطه بازرسی می کنند.

 

 

اولین قابلیت درب ضد سرقت سهولت در راه اندازی آن ها بوده که برای راه اندازی نیاز به زمان زیادی نمی باشد. دومین عامل  تنوع رنگ و طرح درب ضد سرقت بوده که مجموعه ما سعی کرده است. انواع طرح و رنگ های درخواستی مشتریان برای درب ضد سرقت باید بر اساس نظر شما مشتریان عزیز باشد. شما می توانید بر اساس دکوراسیون و نکای خارجی ساختمان خود از انواع طرح برای روکش خارجی آن ها استفاده کنید. یکی از ویژگی های این درب ها استحکام بالای آن ها بوده که باعث دوام بالای آن ها شده است که باعث گذشت زمان دچار فرسایش نمی شوند. برای روکش درب ضد سرقت از چوب هایی با کیفیت بالا استفاده می کنند. معمولا از دو نوع چوب در ساخت درب ها استفاده می شود. چوب ها راش و بامبو دارای ماندگاری و مقاومت بالایی بوده و برای همین در ساخت درب ضد سرقت استفاده می گردد.

 

 

معمولا بر روی درب ضد سرقت می توان امکاناتی چون دوربین های هوشمند و دسته های هیدرولیکی قرار داد که رفت و آمد افراد را به خوبی کنترل کرد. درب ضد سرقت دارای امکانات نسبت به درب های قدیمی از مزیت های ویژه تری برخوردار می باشند. همچنین می توان بر روی درب ضد سرقت از دزگیر های پیشرفته استفاده کرد که باعث مزیت ویژه آن ها نسبت به درب های قدیمی است. در راه اندازی اسکلت فلزی این درب ها از جدارهای مختلفی استفاده می شود. در این جدارها از انواع پشم سنگ و پشم شیشه استفاده می کنند. سطح بیرونی این درب ها به گونه ای ساخته می شوند که با خیس شدن دچار زنگ زدگی نمی شوند و رنگ خود را به خوبی حفظ می نمایند. قیمت مناسب این درب ها سبب شده سات تا تمامی مشتریان از آن ها رد شرایط مختلف استفاده کنند. سازه چی در زمینه ساخت و فروش دربهای چندجداره می تواند کمک شایانی به شما کند.

 


:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محد شیرازی

در تعیین قیمت درب ضد سرقت فاکتورهای مختلفی وجود داشته که در این مقاله به آن می پردازیم. این فاکتورها علاوه بر بحث قیمت در کیفیت این درب ها نقش مهمی دارند. سازه چی مرجع حوزه های ساختمانی که می تواند به شما عزیزان در حوزه خرید این درب ها به شما کمک شایانی کند. تولید انبوه درب ضد سرقت در انواع مختلف باعث شده است تا قیمت آن ها زیاد بالا نبوده و هریک از شما برای ساختمان ها با کاربری های مختلف از این درب ها استفاده کنید.  یکی از مسائلی که باعث جذب مشتریان به این درب ها شده است، مسئله امنیتی است که این درب ها برای خانه ایجاد می کنند. برای همین به درب های ضد سرقت نامیده شدند. یکی دیگر از عواملی که در کیفیت این درب ها موثر است، ابعاد اجرایی آن ها می باشد که باید متناسب با نوع مصالح مصرفی و جنس متریال های استفاده شده در آن ها بستگی دارد.   که هرچه از اندازه بیشتری برخوردار باشد، ساخت آن به زمان زیادی احتیاج دارد. کارشناسان فنی ما قبل از راه اندازی درب از محل مربوطه بازرسی می کنند تا ابعاد درستی از درب به دست بیاید. برای سطح خارجی و داخلی درب های ضد سرقت طرح های متنوعی متناسب با دکوراسیون داخلی در نظر می گیرند، هرچه این طرح ها پیچیده تر باشند، درب ضد سرقت از قیمت بالاتری برخوردار می شود.

 

 

به شما عزیزان می توانیم در انتخاب طرح های مختلف درب ضد سرقت کمک شایانی داشته باشیم. اولین قابلیت درب ضد سرقت نصب راحت در هنگام راه اندازی درب بوده و به راحتی با اندازه های استاندارد بر روی انواع لولا ها به راحتی سوار می شوند. که برای راه اندازی نیاز به زمان زیادی نمی باشد. دومین عامل  تنوع رنگ و طرح درب ضد سرقت بوده که مجموعه ما سعی کرده است انواع طرح و رنگ های درخواستی مشتریان را در پروسه تولید قرار دهد. یکی از ویژگی های این درب ها استحکام بالای آن ها بوده که باعث دوام بالای آن ها شده است که باعث گذشت زمان دچار فرسودگی سطوح بیرونی آن ها نشده و این مقاومت را دارد تا با گذشت زمان دچار فرسودگی بافت نشود. یکی از مسائل مهم که باعث شده است بسیار زیاد در انواع ساختمان ها مورد استفاده قرار بگیرد، امنیت کافی وکاملی است که ایجاد کرده اند. برای روکش درب ضد سرقت از چوب هایی با کیفیت بالا استفاده می کنند. معمولا از دو نوع چوب در ساخت درب ها استفاده می شود. چوب های استفاده شد در تولیدی های ساخت پنجره ها راش و بامبو بوده که دارای قابیلت های فیزیکی و شیمیایی قابل توجه ای می باشند و سطحی براق و جلا داده شده به درب های ضد سرقت می دهند. درب های ضد سرقت به گونه ای ساخته می شوند که عایق مناسبی در برابر نفوذ گرما و سرما به حساب می آیند.

 

درب ضد سرقت باید دارای ویژگی هایی باشد تا برای انواع کاربری ها مورد استفاده قرار گیرد. منظر ما از نوع کاربری می تواند قابل استفاده برای ساختمان های تجاری و یا مسکونی باشد. از درب ضد سرقت بیشتر برای ساختمان های تجاری برای ایجاد امنیت کافی استفاده می کنند. از درب ضد سرقت همچنین می توان برای . همچنین می توان بر روی درب ضد سرقت از دزگیر های پیشرفته استفاده کرد که باعث مزیت ویژه آن ها نسبت به درب های قدیمی است. در راه اندازی اسکلت فلزی این ردب ها از جدارهای مختلفی استفاده می شود. در این جدارها از انواع پشم سنگ و پشم شیشه استفاده می کنند. می توان بر روی درب ضد سرقت قفل های مقاومی قرار دارد تا بتوان با ساتفاده از ریموت های کنترلی مکانیزم قفل شدن درب به راحتی کنترل شود. قیمت مناسب این درب ها سبب شده سات تا تمامی مشتریان از آن ها در شرایط مختلف استفاده کنند. درب های ضد سرقت دارای کارت گارانتی استاندارد از سوی شرکت سازنده بوده که مدت آن دوساله می باشد. مفتخریم تا به شما عزیزان خدمت رسانی کنیم.

 



:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محد شیرازی

پنجره دوجداره هافمن با گذشت زمان در شرایط مختلف آب و هوایی دچار فرسایش نمی شوند. اصولا ماندگاری و دوام پنجره دوجداره هافمن به دلیل استفاده از پروفیل های آلومینیومی و یو پی وی سی بالا می باشد. شبکه داخلی این پروفیل های یو پی وی سی و آلومینیومی توخالی بوده به همین جهت عایق مناسبی در برابر نفوذ سرما و گرما به حساب می آید. علاوه بر این درب دوجداره هافمن صداهای آلوده کننده اطراف را به خوبی مهار می کند. درقدیم بیشتر از عایق هایی چون پشم شیشه در جدارهای مختلف این درب ها استفاده می کردند. استفاده از درب دوجداره هافمن این ویژگی برای مشتریان را به دنبال دارد تا 40 درصد از مصرف انرژی را به حداقل برساند. این درب ها عایق مناسب صوت بودند و برای مکان هایی چون سرویس های بهداشتی که در معرض رطوبت زیادی هستند،بسیار مناسب هستند. این درب ها ظاهر شکیلی دارند و استفاده از آن ها برای فضاهایی چون حیاط خلوت و استفاده برای پارکینگ های عمومی بسیار مناسب هستند. مدل دیگری از درب های دوجداره موجود می باشند که از روکش پلاستیکی ساخته شده اند که عایق مناسبی در برابر حرارت و سرما به حساب می آیند. با وجود استفاده از جدارهایی با خاصیت مقاومت پذیری بالا برای درب دوجداره از وزن پایینی نیز برخوردار می باشند.

 

یکی از قسمت های مهم پنجره دوجداره هافمن یو پی وی سی بوده که دارای خواص مکانیکی قابل توجه ای از جمله مقاوم در برابر تغییر شکل می باشند. این ماده از مخلوط نمک طعام و نفت خام بدست می آید. دلیل استفاده از نفت خام تولید اتیلن و از نمک کلر در راه اندازی ورق های یو پی وی سی است. این دو عنصر سازنده یو پی وی سی در مقاومت آن بسیار موثر می باشد. از طریق فرایند پلیمریزاسیون این دو عنصر با هم ترکیب شده و ورق های پی وی سی به وجود می آید. از این ماده فقط برای ساخت درب و پنجره ها از آن ها استفاده نمی شود. بلکه برای ساخت سازه های صنعتی دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. برای ساخت درب دوجداره می توان از موادی با انعطاف پذیری بالا نیز استفاده نمود که کیفیت درب های یوپی وی سی را ندارند، این درب ها دارای فاکتورهای کیفی زیر می باشند که باعث شده است نسبت به درب های آهنی و شیشه ای قدیمی در مزیت باشند:

1.     مقاومت پنجره دوجداره هافمن در برابر ضربات مختلف

2.     شکل پذیری بالا

3.     عایق مناسب حرارت و صدا به دلیل استفاده از عایق های حرارتی و رطوبتی مختلف در جداره های مختلبف آن ها

4.     وزن کم با طول عمر بالا

5.     دارای امکاناتی چون دسته های کشویی و دینامیکی با فناوری ساخت بالا

 

مجموعه ما سعی دارد تا پنجره دوجداره هافمن را با بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار دهد که مهم ترین شاخصه مجموعه ما محسوب می شود. پنجره دوجداره هافمن با استانداردهای لازم و بین المللی ساخته می شوند و دارای نشان استاندارد از سوی شرکت سازنده می باشند. پس از سه دهه سابقه فروش درب و پنجره های دوجداره توانسته ایم در ساخت آن ها به تولید بالا برسیم و برند خود را در میان تولیدکنندگان بزرگ در این عرصه قرار دهیم. محصولات ما دارای ضمانت نامه دو ساله از سوی شرکت می باشد که در این مدت خدماتی ارزنده به شما مشتریان عزیز ارائه می کنیم. این خدمات شامل تعویض و یا تعمیر درب و پنجره های هافمن در سریع ترین زمان می باشد. کارشناسان ما می توانند در انتخاب نوع درب و پنجره به شما عزیزان مشاوره رایگان بدهند. پس از خرید محصول کارشناسان فنی برای نصب برای شما کاربران فرستاده می شود. مزیت ما سه دهه سابقه کاری فروش این محصولات می باشد، امیدواریم تا به شما عزیزان در این زمینه خدمت رسانی بکنیم.



:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محد شیرازی

سقف حیاط خلوت در لالان به صورت قسطی نیزدر مجموعه جهان نورگیر به فروش می رسد. سقف حیاط خلوت در لالان دارای ضمانت نامه بین المللی بوده و مدت گارانتی آن ها دو ساله می باشد. پوشش نورگیر حیاط خلوت نور را به صورت کامل به فضای حیاط خلوت بازتاب کرده و با ایجاد سایه ای زیبا در فضای زیرین در دکوراسیون فضای پاسیو و یا همان حیاط خلوت بسیار تاثیر گذار است. تنوع رنگ در سقف حیاط خلوت طبقه اول بالا بوده و شما عزیزان با بهره گیری از نورهای رنگی ملایم می توانید فضایی دلنشین به داخل ساختمان بدهید. مزیت نورگیر های سقفی ما این است که شما عزیزان می توانید با آب بندی کامل این سقف ها را دریافت کنید تا بتوانید در شرایط مختلف از آن استفاده کنید. معماری آتریوم که در دکوراسیون نمای داخلی منازل از موارد مهم محسوب می شود. سقف پاسیو هم می تواند به صورت سازه های آماده به شما عزیزان ارائه شود و هم می توانید بر اساس نظر شخصی خود بهترین طرح را برای آن ها در نظر بگیرید.

       

معمولا برای پوشش نورگیر سقف حیاط خلوت برای فضای پاسیو از انواع ورق های شفاف پلی کربنات در انواع سایزها استفاده می کنند. پوشش حبابی سقف حیاط خلوت یکی دیگر از پوشش هایی است که برای راه اندازی نورگیرها به کار می روند. این پوشش از دو قسمت مهم شامل ورق های اکریلیک و پایه فایبرگلاس تشکیل شده که دارای مقاومت بالایی هستند. ورق های اکریلیک پوشش سقف حیاط خلوت از قابلیت های فیزیکی و شیمیایی قابل توجه ای برخوردار هستند. در صنعت به نورگیرهای حبابی نورگیرهای کوپل نیز می گویند. مدلهایی که برای آن ها در نظر می گیرند در انواع شکل های هندسی اعم از مخروطی،کروی و غیره در قالب های از پیش طراحی شده برای جرای نورگیرها مورد استفاده قرار می گیرند. شاید برای مشتریان سوال شود که چرا تنوع شکل ها زیاد است، در پاسخ باید بگوییم، هر ساختمانی با توجه به نوع کاربردی که دارد دارای فضاهای خاصی جهت نورگیری می باشد برای همین استفاده از پوشش حبابی نورگیر برای سقف پاسیو بسیار مناسب می باشد.

 

معمولا در هنگام راه اندازی سقف حیاط خلوت از انواع حباب های اکریلیک در استفاده می کنند. سقف حیاط خلوت در دفع صداهای اطراف بسیار مناسب بوده و عایق مناسبی در برابر صداهای آلوده کننده محسوب شده اند. با توجه به قابیلت عایق بودن این نورگیرها در طراحی جدارهای سقف از چندین لایه استفاده می کنند. استفاده از ورق های اکریلیک در ساختار سقف حیاط خلوت باعث شده است تا رنگ و جلای آن ها در هنگام پولیش زدن به حالت اولیه باز گردد. سقف حیاط خلوت علاوه بر استحکام بالا دارای وزن بسیار کمی هستند. معماری آتریوم در دکوراسیون داخلی منزل از نکات حائز اهمیت است، استفاده از سقف پاسیو می تواند احیا کننده این موضوع برای فضای پاسیو باشد. نورگیرها هم می توانند بر اساس سفارش شما طراحی شوند و هم می توانند به صورت آماده مورد استفاده قرار بگیرند.



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محد شیرازی

سقف پاسیو جهان نورگیر به صورت اقساطی نیزدر مجموعه به فروش رفته که برای آن ها قیمتی مناسب در نظر گرفته ایم. این نورگیرها دارای ضمانت نامه استاندارد هستند و ساخت آن ها بر اساس استانداردهای جهانی است.. سقف پاسیو طبقه اول نور را به صورت کامل دریافت می کند و با ایجاد سایه ای زیبا در فضای زیرین در دکوراسیون فضای پاسیو و یا همان حیاط خلوت بسیار مهم می باشد. تنوع رنگ در سقف پاسیو بالا بوده و شما عزیزان می توانید با بهره گیری از نورهای رنگی ملایم در زیبایی محیط خود نقش مهمی را ایفا کنید. مزیت نورگیر های سقفی جهان نورگیر این است که شما عزیزان می توانید با آب بندی کامل این سقف ها را دریافت کنید تا بتوانید در شرایط مختلف از آن استفاده کنید. معماری آتریوم که در دکوراسیون داخلی منازل از موارد مهم محسوب می شود.

         

  معماری آتریوم در دکوراسیون داخلی منزل از نکات حائز اهمیت است، استفاده از سقف پاسیو برای فضای حیاط خلوت می تواند زنده کننده این موضوع باشد. این پوشش از دو قسمت مهم شامل ورق های اکریلیک و پایه فایبرگلاس تشکیل شده که دارای مقاومت بالایی هستند. ورق های اکریلیک از قابلیت های فیزیکی و شیمیایی قابل توجه ای برخوردار هستند. در صنعت به نورگیرهای حبابی نورگیرهای کوپل نیز می گویند. اشکالی که برای سازه های آن ها در نظر می گیرند در انواع شکل های هندسی اعم از مخروطی، مربعی، کروی و غیره در قالب هایی آماده برای جرای نورگیرها مورد استفاده قرار می گیرند. شاید برای شما مشتریان سوال شود که چرا تنوع شکل ها زیاد است، در پاسخ باید بگوییم، هر ساختمانی با توجه به نوع کاربردی که دارد دارای فضاهای خاصی جهت نورگیری می باشد برای همین استفاده از پوشش حبابی نورگیر برای سقف پاسیو بسیار مناسب می باشد.

 

معمولا در هنگام راه اندازی سقف پاسیو از انواع حباب های اکریلیک در با تنوع رنگ بالا استفاده می کنند. این نورگیر ها در دفع صداهای اطراف بسیار مناسب هستند و عایق مناسبی در برابر صداهای آلوده کننده محسوب شده اند. سقف پاسیو طبقه اول نور را به صورت کامل دریافت می کند و با ایجاد سایه ای زیبا در فضای زیرین در دکوراسیون فضای پاسیو و یا همان حیاط خلوت بسیار مهم می باشد با توجه به خاصیت عایق بودن نورگیرهای سقفی در طراحی جدارهای سقف از چندین لایه استفاده می کنند. استفاده از ورق های اکریلیک در ساختار سقف باعث شده است تا رنگ و جلای آن ها در هنگام پولیش زدن به حالت اولیه باز گردد. سقف پاسیو از وزن پایینی برخوردار بوده که ار قابلیت های مهم این سقوف محسوب می شود. سقف پاسیو هم می تواند به صورت سازه های آماده به شما عزیزان ارائه شود و هم می توانید بر اساس نظر شخصی خود بهترین طرح را برای آن ها در نظر بگیرید.  معماری آتریوم در دکوراسیون داخلی منزل از نکات حائز اهمیت است، استفاده از سقف پاسیو برای فضای حیاط خلوت می تواند یکی از نکات قابل توجه باشد. نورگیرها هم می توانند بر اساس سفارش شما طراحی شوند و هم می توانند به صورت آماده مورد استفاده قرار بگیرند.



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محد شیرازی

عوامل مختلفی وجود دارند که در قیمت درب ضد سرقت موثر بوده و علاوه بر قیمت در کیفیت آن ها نیز موثر هستند. اولین عاملی که در قیمت دهی به درب ضد سرقت موثر است ابعاد اجرایی آن ها بوده که برای اندازه های مختلف دارای قیمت های متفاوتی است. تولید انبوه درب ضد سرقت در انواع مختلف باعث شده است تا قیمت آن ها زیاد بالا نباشد و اکثر کاربران برای خانه خود از این درب ها استفاده کنند. یکی از مسائلی که باعث جذب مشتریان به این درب ها شده است، مسئله امنیتی است که این درب ها برای خانه ایجاد می کنند. برای همین به درب های ضد سرقت نامیده شدند. یکی دیگر از عواملی که در قیمت این درب ها موثر است، نوع طرح و جنس متریال استفاده شده در ساخت این درب ها می باشد که هرچه از جنس های مرغوب تری در ساخت آن ها استفاده شود. کارشناسان فنی ما قبل از راه اندازی درب از محل مربوطه بازرسی می کنند تا ابعاد درستی از درب به دست بیاید. برای سطح خارجی و داخلی درب های ضد سرقت طرح های متنوعی متناسب با دکوراسیون داخلی در نظر می گیرند، هرچه این طرح ها پیچیده تر باشند، درب ضد سرقت از قیمت بالاتری برخوردار می شود.

 

اولین ویژگی درب ضد سرقت نصب راحت آن ها بوده که برای راه اندازی نیاز به زمان زیادی نمی باشد. درب ضد سرقت دارای ساختار ساده ای از جهت نصب می باشد. دومین عامل تنوع رنگ و طرح آن ها بوده که مجموعه ما سعی کرده انواع طرح و رنگ های درخواستی مشتریان را در پروسه تولید قرار داده و مفتخریم در این زمینه به شما عزیزان خدمت رسانی کنیم. یکی از ویژگی های این درب ها ماندگاری بالای آن ها بوده که به دلیل استفاده از سازه هایی با کیفیت در آن ها شده است که باعث گذشت زمان دچار فرسایش نمی گردند. یکی از مسائل مهم که باعث شده است بسیار زیاد در انواع ساختمان ها مورد استفاده قرار بگیرد، امنیت خوبی است که ایجاد می کنند. برای روکش درب ضد سرقت از چوب هایی با کیفیت بالا استفاده می کنند. معمولا از دو نوع چوب در ساخت درب ها استفاده می شود. این چوب ها راش و بامبو بوده که دارای قابیلت های فیزیکی و شیمیایی قابل توجه ای می باشند و سطحی براق و جلا داده شده به درب های ضد سرقت می دهند. درب های ضد سرقت به گونه ای ساخته می شوند که عایق مناسبی در برابر نفوذ گرما و سرما به حساب می آیند و مانع بسیار خوبی در برابر صداهای آلوده کننده محسوب می شوند.

 

 

درب ضد سرقت دارای امکانات دیگری چون قفل های دیجیتالی بوده که دارای فناوری بالایی هستند. این قفل ها به صورت بازشو بوده که دارای مقاومت بالایی می باشند و با استفاده از آن ها می تواند به سرعت آن ها را باز و بسته کرد. همچنین می توان بر روی درب ضد سرقت از دزگیر های پیشرفته استفاده کرد که باعث مزیت ویژه آن ها نسبت به درب های قدیمی است. درب های ضد سرقت دارای کارت گارانتی استاندارد از سوی شرکت سازنده بوده که مدت آن دوساله هستند.  در راه اندازی اسکلت فلزی این درب ها از جدارهای مختلفی استفاده می شود. در این جدارها از انواع پشم سنگ و پشم شیشه استفاده می کنند. سطح بیرونی این درب ها به گونه ای ساخته می شوند که با خیس شدن دچار زنگ زدگی نمی شوند و رنگ خود را به خوبی حفظ می نمایند. قیمت مناسب این درب ها سبب شده سات تا تمامی مشتریان از آن ها در شرایط مختلف استفاده کنند.



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محد شیرازی

پنجره دوجداره هافمن با انواع پروفیل هافمن وین تک شامل ورق های یو پی وی سی در اندازه های مختلف می باشد، راه اندازی می گردد. علاوه بر یو پی وی سی از پروفیل های آلومینیومی نیز در ساخت آن ها استفاده می شود. شبکه داخلی این پروفیل ها توخالی بوده به همین جهت عایق مناسبی در برابر نفوذ سرما و گرما به حساب می آیند. درقدیم بیشتر از عایق هایی چون پشم شیشه در قسمت درونی این پنجره ها استفاده می شد. امروزه استفاده از لایه های یو پی وی سی در جدارهای مختلف این درب ها با مقاومت بیشتری صداهای ناهنجار و حرارت اضافی را دفع کرده و این قابلیت را دارد تا بسیاری از صداهای ناهنجار را خنثی سازد و از این نظر نسبت به پنجره های قدیمی در مزیت هستند. استفاده از پنجره دوجداره هافمن این قابلیت را دارد تا 40 درصد از مصرف انرژی را به حداقل برساند. یکی از درب های دوجداره مجموعه هافمن، درب های آلومینیومی بوده که با گذشت زمان دچار فرسایش نشده و از کیفیت در کاسته نمی شد. این درب ها عایق مناسب صوت بودند و برای مکان هایی چون سرویس های بهداشتی که در معرض رطوبت زیادی هستند،بسیار مناسب هستند. این درب ها ظاهر شکیلی دارند و استفاده از آن ها برای فضاهایی چون حیاط خلوت و استفاده برای پارکینگ های عمومی بسیار مناسب هستند. نوع دیگری پنجره های دوجداره موجود می باشند که به صورت آلومینیومی بوده و کیفیت پنجره های یو پی وی سی را ندارند. برای روکش خارجی این پنجره ها از روکش پلاستیکی نیز استفاده می شود. با وجود استفاده از جدارهای مختلف برای درب دوجداره از وزن پایینی نیز برخوردار می باشند.

 

در این قسمت می خواهیم درباره یکی از قسمت های مهم پنجره دوجداره هافمن به با نام یو پی وی سی بپردازیم که در صنعت برای بسیاری از کاربرد ها مورد استفاده قرار می گیرند. این ماده از مخلوط نمک طعام و نفت خام بدست می آید. این دو عنصر سازنده یو پی وی سی در مقاومت آن بسیار موثر می باشد. از طریق فرایند پلیمریزاسیون این دو عنصر با هم محلوط می شود و ورق های پی وی سی به وجود می آید. دلیل استفاده از نفت خام تولید اتیلن و از نمک کلر می باشد.  این ماده پلاستیکی و قابل ارتجاع می باشد و فقط برای ساخت درب و پنجره ها از آن ها استفاده نمی شود. برای ساخت پنجره دوجداره هافمن می توان از مواد بازیافتی و پلاستیکی به جای یو پی وی سی  استفاده کرد که کیفیت درب و پنجره های یوپی وی سی را ندارند، این درب ها دارای ویژگی های زیر می باشند که باعث شده است نسبت به درب های آهنی و شیشه ای قدیمی در مزیت باشند:

1.     مقاومت در برابر ضربات مختلف و مقاومت در برابر ثبات رنگ

2.     شکل پذیری بالای این پنجره ها

3.     عایق مناسب حرارت و صدا

4.    وزن کم با طول عمر بالا

5.     دارای امکاناتی چون دسته های کشویی و دینامیکی با فناوری ساخت بالا

 

مجموعه ما سعی دارد تا پنجره دوجداره هافمن را با بالاترین کیفیت در احتیار مشتریان قرار دهد که مهم ترین شاخصه مجموعه ما به حساب می آید. پنجره دوجداره هافمن با استانداردهای لازم ساخته می شوند و دارای نشان استاندارد از سوی شرکت هستند. پس از سه دهه سابقه فروش این محصولات توانسته ایم برند خود را در میان تولیدکنندگان بزرگ در این عرصه قرار دهیم. محصولات ما دارای کارت گارانتی دوساله از سوی شرکت می باشد که در این مدت خدماتی ارزنده به شما مشتریان عزیز ارائه می کنیم. این خدمات شامل تعویض و یا تعمیر محصولات در سریع ترین زمان می باشد. کارشناسان ما می توانند در انتخاب نوع درب و پنجره به شما عزیزان مشاوره رایگان بدهند.



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محد شیرازی

سازه چی قادر است در پیش روی شما عزیزان انتخاب های خوبی در حوزه های ساختمانی از جمله درب ضد سرقت قرار دهد. فاکتورهای مختلفی وجود دارند، که در قیمت این درب ها موثر هستند. اولین عامل، نوع و مقدار متریال به کار رفته در اجرای درب های ضد سرقت است. تولید انبوه درب ضد سرقت در انواع مختلف باعث شده تا قیمت بالایی نداشته و تقاضای بسیاری از سوی مشتریان داشته باشد. یکی از مسائلی که باعث جذب مشتریان به این درب ها شده است، مسئله امنیتی است که این درب ها برای ساختمان های مسکونی ایجاد کرده اند. برای همین به درب های ضد سرقت نامیده شدند. یکی دیگر از عواملی که در قیمت این درب ها موثر است، ابعاد اجرایی آن ها بوده که هرچه از اندازه بیشتری برخوردار باشد، ساخت آن به زمان زیادی احتیاج دارد. کارشناسان فنی ما قبل از راه اندازی درب از محل مربوطه بازرسی می کنند تا ابعاد درستی از درب به دست بیاید. برای سطح خارجی و داخلی درب های ضد سرقت طرح های متنوعی متناسب با دکوراسیون داخلی در نظر می گیرند، هرچه این طرح ها پیچیده تر باشند، درب ضد سرقت از قیمت بالاتری برخوردار می شود.

مزیت های ویژه

اولین مزیت ویژه درب ضد سرقت امکانات ویژه آن ها بوده که باعث شده تا نسبت به درب های قدیمی در مزیت باشند. دومین عامل تنوع رنگ و طرح آن ها بوده که مجموعه ما سعی دارد انواع طرح های درخواستی از سوی مشتریان را در پروسه تولید قرار دهد. یکی از مسائل مهم که باعث شده است بسیار زیاد در انواع ساختمان ها مورد استفاده قرار بگیرد، امنیت خوبی است که ایجاد می کنند. مقاومت درب های ضد سرقت بالا بوده و این به دلیل درجه کیفی متریال های استفاده شده در ساخت آن ها بوده است. برای روکش درب ضد سرقت از چوب هایی با کیفیت بالا استفاده می کنند. معمولا از دو نوع چوب در ساخت درب ها استفاده می شود. این چوب ها راش و بامبو بوده که دارای قابیلت های فیزیکی و شیمیایی قابل توجه ای می باشند و سطحی براق و جلا داده شده به درب های ضد سرقت می دهند.

کارت گارانتی شرکت

معمولا بر روی درب ضد سرقت می توان دوربین های هوشمند نصب کرد و از قفل هایی دیجیتالی بر روی آن ها به کار برد. این دوربین ها به خوبی عبور و مرور افراد را به خوبی کنترل می کنند. این امکانات با فناوری بالایی بر روی درب ضد سرقت نصب می شوند. همچنین می توان بر روی درب ضد سرقت از دزگیر های پیشرفته استفاده کرد که باعث مزیت ویژه آن ها نسبت به درب های قدیمی است. در راه اندازی اسکلت فلزی این ردب ها از جدارهای مختلفی استفاده می شود. در این جدارها از انواع پشم سنگ و پشم شیشه استفاده می کنند. سطح بیرونی درب ضد سرقت به گونه ای ساخته می شوند که با خیس شدن دچار زنگ زدگی نمی شوند و رنگ خود را به خوبی حفظ می نمایند و به راحتی دچار افت نمی گردند. قیمت مناسب این درب ها سبب شده سات تا تمامی مشتریان از آن ها رد شرایط مختلف استفاده کنند. درب های ضد سرقت دارای کارت گارانتی استاندارد از سوی شرکت سازنده بوده که مدت آن دوساله می باشد. مفتخریم تا به شما عزیزان خدمت رسانی کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محد شیرازی

فاکتورهای مختلفی وجود دارند، که در قیمت درب ضد سرقت موثر هستند. اولین عاملی که در قیمت دهی به درب ضد سرقت موثر است، نوع سازه و متریال های استفاده شده برای راه اندازی درب ضد سرقت می باشد. تولید انبوه این درب ها در انواع مختلف باعث شده تا قیمت آن ها زیاد بالا نباشد. اکثر کاربران برای خانه خود از این درب ها استفاده کرده و برای انواع ساختمان های تجاری و مسکونی بسیار مناسب می باشند. یکی از مسائلی که باعث جذب مشتریان به این درب ها شده است، مسئله امنیتی است که این درب ها برای خانه ایجاد می کنند. برای همین به درب های ضد سرقت نامیده شدند. یکی دیگر از عواملی که در قیمت درب های ضد سرقت موثر است، اندازه مختلف آن ها است که هرچه از اندازه بیشتری برخوردار باشد، ساخت آن به زمان زیادی احتیاج دارد. کارشناسان فنی ما قبل از راه اندازی درب از محل مربوطه بازرسی می کنند. برای نمای خارجی این درب ها از طرح و رنگ های متنوعی متناسب با نظر شما عزیزان در نظر می کنند که می تواند احیا کننده معماری آتریوم باشد.

 

اولین قابلیت درب ضد سرقت این است که به راحتی نصب شده و زمان زیادی برای راه اندازی آن ها تلف نمی کند. دومین قابلیت ویژه درب ضد سرقت تنوع رنگ آن ها بوده که سعی کرده ایم از انواع طرح و رنگ های درخواستی مشتریان در ساخت آن ها به کار ببریم. یکی از ویژگی های این درب ها استحکام بالای آن ها بوده که باعث دوام بالای آن ها شده است که باعث گذشت زمان دچار فرسایش نمی شوند. یکی از مسائل مهم که باعث شده است بسیار زیاد در انواع ساختمان ها با کاربری های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد، امنیت خوبی است که ایجاد می کنند. برای روکش این درب ها از چوب هایی با کیفیت بالا و قیمت ارزان استفاده می کنند. معمولا از دو نوع چوب در ساخت درب ها استفاده می شود. این چوب ها راش و بامبو بوده که دارای قابیلت های فیزیکی و شیمیایی قابل توجه ای می باشند و سطحی براق و جلا داده شده به درب های ضد سرقت می دهند. درب ضدسرقت به گونه ای ساخته و راه اندازی می شود به طوریکه که عایق مناسبی در برابر نفوذ گرما و سرما به حساب می آیند و مانع بسیار خوبی در برابر صداهای آلوده کننده محسوب می شوند.

 

 

معمولا بر روی درب ضد سرقت می توان امکاناتی ویژه نصب کرد، یکی از این امکانات نصب دوربین هایی ویژه بر روی آن ها بوده که عبور و مرور را به خوبی کنترل می کنند. درب ضد سرقت دارای امکانات دیگری چون قفل های بازشو بوده که دارای فناوری بالایی از نظر ساخت هستند. همچنین می توان بر روی درب ضد سرقت از دزگیر های پیشرفته استفاده کرد که باعث مزیت ویژه آن ها نسبت به درب های قدیمی است. در جدارهای مختلف این درب ها از انواع پشم سنگ و پشم شیشه استفاده می شود. سطح بیرونی این درب ها به گونه ای ساخته می شوند که با خیس شدن دچار زنگ زدگی نمی شوند و رنگ خود را به خوبی حفظ می نمایند. قیمت مناسب این درب ها سبب شده سات تا تمامی مشتریان از آن ها در شرایط مختلف استفاده کنند.



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محد شیرازی

متدهای مختلفی وجود دارند، که در قیمت دهی به درب ضد سرقت موثر هستند. اولین عاملی که در قیمت درب ضد سرقت موثر است، نوع و مقدار متریال به کار رفته در راه اندازی آن ها است. تولید انبوه درب ضد سرقت باعث شده تا قیمت آن ها زیاد بالا نباشد برای انواع شرایط مختلف قابل استفاده باشند. یکی از مسائلی که باعث جذب کاربران به این درب ها شده است، مسئله امنیتی است که این درب ها برای خانه ایجاد می کنند. برای همین به درب های ضد سرقت نامیده شدند. ابعاد اجرایی در قیمت درب ضد سرقت بسیار مهم بوده و از عوامل مهم به شمار می رود. هرچه از طرح متنوع تری برای ساخت آن ها به کار رود به زمان بیشتری برای ساخت نیاز دارد. کارشناسان فنی ما قبل از راه اندازی درب از محل مربوطه بازرسی می کنند تا ابعاد درستی از درب به دست بیاید. برای سطح خارجی و داخلی درب های ضد سرقت طرح های متنوعی متناسب با دکوراسیون داخلی در نظر می گیرند، هرچه این طرح ها پیچیده تر باشند، درب ضد سرقت از قیمت بالاتری برخوردار می شود.

 

اولین ویژگی مهم درب ضد سرقت نصب راحت آن ها بوده که برای انواع ساختمان های مسکونی و تجاری بسیار مناسب به نظر می آیند. دومین عامل تنوع رنگ و طرح درب ضد سرقت بوده که مجموعه ما سعی کرده است انواع طرح و رنگ های درخواستی مشتریان را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. یکی از ویژگی های این درب ها استحکام بالای آن ها بوده که باعث دوام بالای آن ها شده است که باعث گذشت زمان دچار فرسایش نمی شوند. برای روکش درب ضد سرقت از چوب هایی چون راش استفاده می کنند. معمولا از دو نوع چوب در ساخت درب ها استفاده می شود. این چوب ها راش و بامبو بوده در انواع سایزها بوده که دارای قابیلت های فیزیکی و شیمیایی قابل توجه ای هستند و سطحی براق و جلا داده شده به درب های ضد سرقت می دهند. درب های ضد سرقت به گونه ای ساخته می شوند که عایق مناسبی در برابر نفوذ گرما و سرما به حساب می آیند و مانع بسیار خوبی در برابر صداهای آلوده کننده محسوب می شوند.

 

درب ضد سرقت دارای امکاناتی چون قفل های دیجیتالی بوده که دارای فناوری بالایی هستند. همچنین می توان بر روی درب ضد سرقت از دزگیر های با قابلیت هایی ویژه استفاده کرد که باعث مزیت ویژه آن ها نسبت به درب های قدیمی شده است. در راه اندازی اسکلت فلزی این درب ضد سرقت از جدارهای مختلفی استفاده می شود. سطح بیرونی این درب ها به گونه ای ساخته می شوند که با خیس شدن دچار زنگ زدگی نمی شوند و رنگ خود را به خوبی حفظ می نمایند. قیمت مناسب این درب ها سبب شده سات تا تمامی مشتریان از آن ها رد شرایط مختلف استفاده کنند. درب ضد سرقت دارای کارت گارانتی استاندارد از سوی شرکت سازنده بوده که مدت آن دوساله می باشد.



:: برچسب‌ها: درب ضد سرقت ترک ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محد شیرازی

فاکتورهای مختلفی وجود دارند، که در قیمت درب ضد سرقت در قزوین موثر می باشد. اولین عاملی که در قیمت دهی به درب ضد سرقت موثر است، نوع و جنس مصالح استفاده شده برای ساخت اسکت بیرونی و لایه های درونی آن ها است. تولید انبوه درب ضد سرقت در انواع مختلف باعث شده است تا قیمت آن ها زیاد گزاف نباشد و اکثر کاربران برای خانه خود از این درب ها استفاده کنند. امنیت بالای درب ضد سرقت باعث جذب مشتریان به این درب ها شده است. برای همین به درب های ضد سرقت نامیده شدند. یکی دیگر از عواملی که رد قیمت این درب ها موثر است، ابعاد آن ها بوده که هرچه از اندازه بیشتری برخوردار باشد، ساخت آن به زمان زیادی احتیاج دارد. کارشناسان فنی ما قبل از راه اندازی درب از محل مربوطه بازرسی می کنند تا ابعاد درستی از درب به دست بیاید. برای سطح خارجی درب های ضد سرقت طرح های متنوعی متناسب با دکوراسیون داخلی در نظر می گیرند، هرچه این طرح ها پیچیده تر باشند، درب ضد سرقت از قیمت بالاتری برخوردار می شود. همچنین شما عزیزان می توانید با استفاده از رنگ های شاد برای آن ها در زیباترشدن فضای دکوراسیون خود نقش مهمی داشته باشید.

 

اولین ویژگی درب ضد سرقت نصب راحت آن ها بوده که برای راه اندازی نیاز به زمان زیادی نمی باشد. دومین عامل تنوع رنگ و طرح درب ضد سرقت است که مجموعه ما انواع طرح و رنگ های درخواستی مشتریان را در پروسه تولید و ساخت قرار داده است. یکی از ویژگی های این درب ها استحکام بالای آن ها است. برای روکش درب ضد سرقت از چوب هایی با کیفیت بالا استفاده می کنند. معمولا از دو نوع چوب در ساخت درب ها استفاده می شود. این چوب ها راش و بامبو بوده که دارای قابیلت های فیزیکی و شیمیایی قابل توجه ای می باشند و سطحی براق و جلا داده شده به درب های ضد سرقت می دهند. درب ضد سرقت به گونه ای ساخته می شود که عایق مناسبی در برابر نفوذ گرما و سرما به حساب امده و مانع بسیار خوبی در برابر صداهای آلوده کننده محسوب می شوند. این درب ها دارای کارت گارانتی ساخت بوده که تمامی فاکتورهای جهانی را شامل می شود.

 

معمولا بر روی درب ضد سرقت امکاناتی ویژه ای می توان راه اندازی کرد که نسبت به درب های قدیمی معمولی از مزیت ویژه ای برخوردار هستند. نصب دوربین هایی هوشمند بر روی آن ها باعث کنترل عبور و مرور افراد می شود. این درب ها دارای امکانات دیگری چون قفل های دیجیتالی بوده که دارای فناوری بالایی هستند. همچنین می توان بر روی درب ضد سرقت از دزگیر هایی حرفه ای بهره برد که باعث ایجاد امنیت کافی برای آن ها شده است. در راه اندازی اسکلت فلزی این درب ها از جدارهای مختلفی استفاده می شود. در این جدارها از انواع پشم سنگ و پشم شیشه استفاده می کنند. سطح بیرونی این درب ها به گونه ای ساخته می شوند که با برخورد رطوبت دچار زنگ زدگی نمی شوند و رنگ خود را به خوبی حفظ می نمایند. قیمت مناسب این درب ها سبب شده است تا تمامی مشتریان از آن ها رد شرایط مختلف استفاده کنند. درب ضد سرقت دارای کارت گارانتی استاندارد از سوی شرکت سازنده است.



:: برچسب‌ها: درب ضد سرقت در قزوین ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محد شیرازی

پنجره دوجداره هافمن در اصفهان عایق مناسبی در برابر نفوذ حرارت اضافی محسوب شده و صداهای آلوده کننده اطراف را به خوبی دفع می کند و عایق مناسب صوت نیز به حساب می آیند. امروزه استفاده از لایه های یو پی وی سی در جدارهای مختلف پنجره دوجداره هافمن باعث مقاومت بالای آن ها در برابر عوامل مختلف شده است. پنجره دوجداره هافمن در اصفهان در صرفه جویی انرژی ساختمان از عوامل مهم به حساب می آید و تا 40 درصد از اتلاف آن جلوگیری می کند. یکی از درب های دوجداره مجموعه هافمن، پنجره های آلومینیومی بوده که با گذشت زمان دچار فرسایش نشده نمی شود. این درب ها عایق مناسب صوت بوده و در برابر رطوبت اضافی از خود مقاومت خوبی نشان می دهند. این پنجره ها ظاهر بیسار زیبایی دارند و استفاده از آن ها برای فضاهایی چون حیاط خلوت و نمای خارجی ساختمان بسیار مناسب هستند. نوع دیگری از درب های دوجداره موجود می باشند که از روکش پلاستیکی ساخته شده اند که عایق مناسبی در برابر حرارت و سرما به حساب می آیند. با وجود استفاده از جدارهای مختلف برای درب دوجداره از وزن پایینی نیز برخوردار می باشند.

 

در این قسمت می خواهیم درباره یکی از قسمت های مهم پنجره دوجداره هافمن در اصفهان با نام یو پی وی سی بپردازیم. این ماده از مخلوط نمک طعام و نفت خام بدست می آید. ورق های یو پی وی سی استفاده شده در ساخت پنجره دوجداره هافمن باعث وزن سبک آن ها شده است. این ورق ها طی فرایندهای شیمیایی مختلفی به وجود می آیند. یو پی وی سی خاصیت ارتجاعی بالایی داشته و برای بسیاری از کاربردهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. برای ساخت درب دوجداره می توان از مواد بازیافتی نیز استفاده نمود که کیفیت درب های یوپی وی سی را ندارند، این درب ها دارای ویژگی های زیر می باشند که باعث شده است نسبت به درب های آهنی و شیشه ای قدیمی در مزیت باشند:

1.     مقاومت در برابر ضربات مختلف

2.     شکل پذیری بالا

3.     وزن کم با طول عمر بالا

4.     نصب آسان

5.   دارای امکاناتی چون دسته های کشویی و دینامیکی با فناوری ساخت بالا

 

مجموعه ما سعی دارد تا پنجره دوجداره هافمن را با بالاترین کیفیت بازار در اختیار مشتریان قرار دهد. درب و پنجره ها با استانداردهای لازم ساخته می شوند و دارای نشان استاندارد از سوی شرکت سازنده می باشند. پس از سه دهه سابقه فروش این محصولات توانسته ایم در ساخت آن ها به تولید انبوه برسیم و برند خود را در میان تولیدکنندگان بزرگ در این عرصه قرار دهیم. شاخصه اصلی مجموعه ما کیفیت بالای محصولاتمان می باشد. محصولات ما دارای کارت گارانتی دوساله از سوی شرکت می باشد که در این مدت خدماتی ارزنده به شما مشتریان عزیز عرضه می کنیم. این خدمات شامل تعویض و یا تعمیر پنجره دوجداره هافمن در سریع ترین زمان می باشد. کارشناسان ما می توانند در انتخاب نوع درب و پنجره به شما عزیزان مشاوره رایگان بدهند. مزیت ما سه دهه سابقه کاری فروش این محصولات می باشد، امیدواریم تا به شما عزیزان در این زمینه خدمت رسانی بکنیم.



:: برچسب‌ها: پنجره دوجداره هافمن در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محد شیرازی

فاکتورهای مختلفی وجود دارند، که در قیمت درب ضد سرقت موثر بوده که علاوه بر بحث قیمت بر کیفیت آن ها موثر می باشد. اولین عاملی که در قیمت دهی به درب ضد سرقت موثر است، نوع متریال به کار رفته درساخت آن ها می باشد. تولید انبوه درب ضد سرقت در انواع سایزها باعث شده است تا قیمت آن ها زیاد بالا نبوده و اکثر کاربران برای خانه خود از این درب ها استفاده کنند. همانطور که از اسمشان پیداست، برای ایجاد امنیت کافی بسیار مناسب بوده که برای ساختمان های تجاری و مسکونی بسیار مناسب هستند. یکی دیگر از عواملی که رد قیمت این درب ها موثر است، ابعاد اجرایی آن ها می باشد که هرچه از اندازه بیشتری برخوردار باشد، ساخت آن به زمان زیادی احتیاج دارد. کارشناسان فنی ما قبل از راه اندازی درب از محل مربوطه بازرسی می کنند تا ابعاد درستی از درب به دست بیاید.

 

اولین ویژگی درب ضد سرقت نصب راحت آن ها بوده که باعث مزیت ویژه آن ها نسبت به درب های قدیمی شده است. دومین عامل تنوع رنگ و طرح درب ضد سرقت بوده که مجموعه ما سعی کرده است انواع طرح و رنگ های درخواستی مشتریان را در پروسه ساخت و تولید قرار دهد. یکی از ویژگی های این درب ها استحکام بالای آن ها بوده که باعث دوام بالای آن ها شده است که باعث گذشت زمان دچار فرسایش نمی شوند. چوب های استفاده شده برای ساخت دربهای ضد سرقت مانند راش و بامبو بوده دارای قابیلت های فیزیکی و شیمیایی قابل توجه ای هستند و سطحی براق و جلا داده شده به درب های ضد سرقت می دهند. درب های ضد سرقت به گونه ای ساخته می شوند که عایق مناسبی در برابر نفوذ گرما و سرما به حساب می آیند و مانع بسیار خوبی در برابر صداهای آلوده کننده محسوب می شوند.

 

معمولا بر روی درب ضد سرقت می توان دوربین ها و قفل های دیجیتالی نصب کرد و عبور و مرور افراد را به خوبی کنترل کرد. این درب ها دارای امکانات دیگری چون قفل های دیجیتالی بوده که دارای فناوری بالایی هستند. همچنین می توان بر روی درب ضد سرقت از دزگیر های پیشرفته استفاده کرد. در راه اندازی اسکلت فلزی این ردب ها از جدارهای مختلفی استفاده می شود. در این جدارها از انواع پشم سنگ و پشم شیشه استفاده می کنند. سطح بیرونی این درب ها به گونه ای ساخته می شوند که با خیس شدن دچار زنگ زدگی نمی شوند و رنگ خود را به خوبی حفظ می نمایند. قیمت مناسب این درب ها سبب شده است تا تمامی مشتریان از آن ها در شرایط مختلف استفاده کنند. درب ضد سرقت دارای کارت گارانتی استاندارد از سوی شرکت سازنده بوده که مدت آن دوساله می باشد. مفتخریم تا به شما عزیزان خدمت رسانی کنیم.



:: برچسب‌ها: درب ضد سرقت در کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محد شیرازی

فاکتورهای مختلفی وجود دارند، که در قیمت درب ضد سرقت موثر هستند. اولین عاملی که در قیمت دهی به درب ضد سرقت موثر است، نوع و مقدار سازه های به کار رفته برای ساخت آن ها می باشد. تولید انبوه درب ضد سرقت در انواع مختلف باعث شده است تا قیمت آن ها زیاد بالا نباشد و اکثر کاربران برای خانه خود از این درب ها استفاده کنند. امنیت بالای درب ضد سرقت باعث باعث جذب مشتریان به این درب ها شده است برای همین به درب های ضد سرقت نامیده شدند. یکی دیگر از عواملی که قیمت این درب ها موثر است، اندازه آن ها بوده که هرچه از ابعاد بیشتری برخوردار باشد، ساخت آن به زمان بیشتری احتیاج داشته و طبیعتا از قیمت بیشتری برخوردار می گردد. کارشناسان فنی ما قبل از راه اندازی درب از محل مربوطه بازرسی می کنند تا ابعاد درستی از درب به دست بیاید. برای سطح خارجی و داخلی درب های ضد سرقت طرح های متنوعی متناسب با دکوراسیون داخلی در نظر می گیرند، هرچه این طرح ها پیچیده تر باشند، درب ضد سرقت از قیمت بالاتری برخوردار می شود.

 

اولین قابلیت درب ضد سرقت نصب راحت آن ها بوده که برای راه اندازی نیاز به زمان زیادی نمی باشد. دومین عامل تنوع رنگ درب ضد سرقت بوده که مجموعه ما سعی کرده است انواع طرح و رنگ های مورد نظر مشتریان را در پروسه تولید قرار دهد. یکی از ویژگی های این درب ها مقاومت بالای آن ها بوده که باعث دوام بالای آن ها شده است یکی از مسائل مهم که باعث شده است بسیار زیاد در انواع ساختمان ها مورد استفاده قرار بگیرد، امنیت خوبی است که ایجاد می کنند. برای روکش درب ضد سرقت از چوب هایی با کیفیت بالا استفاده می کنند. معمولا از دو نوع چوب در ساخت درب ها استفاده می شود. این چوب ها راش و بامبو بوده که دارای قابیلت های فیزیکی و شیمیایی قابل توجه ای می باشند و سطحی براق و جلا داده شده به درب های ضد سرقت می دهند.

 

معمولا بر روی درب ضد سرقت می توان دوربین های پیشرفته نصب کرد و عبور و مرور را به خوبی کنترل کرد. همچنین می توان بر روی درب ضد سرقت از دزگیر های پیشرفته استفاده کرد که باعث مزیت ویژه آن ها نسبت به درب های قدیمی است. در راه اندازی اسکلت فلزی این ردب ها از جدارهای مختلفی استفاده می شود. در این جدارها از انواع پشم سنگ و پشم شیشه استفاده می کنند. سطح بیرونی این درب ها به گونه ای ساخته می شوند که با خیس شدن دچار زنگ زدگی نمی شوند و ثبات رنگ خوبی دارند. قیمت مناسب این درب ها سبب شده است تا تمامی مشتریان از آن ها در شرایط مختلف استفاده کنند. مفتخریم تا به شما عزیزان خدمت رسانی کنیم.



:: برچسب‌ها: درب ضد سرقت در شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محد شیرازی

امروزه برای دریافت نور خورشید به طور کامل از سقف نورگیر در انواع طرح ها استفاده می کنند.در جهان نورگیر این سقوف با تخفیف ویژه ای عرضه می شود. سقف نورگیر با ایجاد سایبانی زیبا در فضای زیرین در دکوراسیون داخلی از موارد قابل توجه می باشد. تنوع رنگ در سقف نورگیر بالا بوده و شما عزیزان با بهره گیری از نورهای رنگی ملایم می توانید در زیباترشدن فضای و نمای خارجی خود نقش مهمی داشته باشید. مزیت نورگیر های سقفی جهان نورگیر این است که سقف نورگیربا آب بندی کامل در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. نورگیرهای پاسیو هم می تواند به صورت سازه های آماده به شما عزیزان ارائه شود و هم می توانید بر اساس نظر شخصی خود بهترین طرح را برای آن ها در نظر بگیرید.

              

پوشش حبابی یکی دیگر از پوشش هایی است که برای راه اندازی سقف نورگیر مورد استفاده قرار می گیرد. این پوشش از دو قسمت مهم شامل ورق های اکریلیک و پایه فایبرگلاس تشکیل شده است. معمولا برای پوشش نورگیرهای سقفی مانند سقف نورگیر از انواع پوشش های پلی کربنات و اکریلیک استفاده می کنند. ورق های اکریلیک و ورق های پلی کربنات سبک بوده و از قابلیت های فیزیکی و شیمیایی قابل توجه ای برخوردار هستند. در صنعت به نورگیرهای حبابی نورگیرهای کوپل نیز می گویند. شاید برای شما مشتریان سوال شود که چرا تنوع شکل ها زیاد است، در پاسخ باید بگوییم، هر ساختمانی با توجه به نوع کاربردی که دارد دارای فضاهای خاصی جهت نورگیری می باشد برای همین استفاده از پوشش حبابی نورگیر برای سقف نورگیر بسیار مناسب می باشد.

 

معمولا در هنگام راه اندازی سقف نورگیر از انواع حباب های اکریلیک با اندازه های مختلف استفاده می کنند. با توجه به خاصیت عایق بودن نورگیرهای سقفی در طراحی جدارهای سقف از چندین لایه استفاده می کنند. استفاده از ورق های اکریلیک در ساختار سقف باعث شده است تا رنگ و جلای آن ها در هنگام پولیش زدن به حالت اولیه باز گردد. این نورگیر ها در دفع صداهای اطراف بسیار مناسب بوده و عایق مناسبی در برابر صداهای آلوده کننده و حرارت اضافی بیرون محسوب شده اند. سقف نورگیر از وزن پایینی برخوردار بوده که از قابلیت های مهم این سقوف محسوب می شود. نورگیرها هم می توانند بر اساس سفارش شما طراحی شوند و هم می توانند به صورت آماده مورد استفاده قرار بگیرند.



:: برچسب‌ها: سقف نورگیر در قوچک ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محد شیرازی

فاکتورهای مختلفی وجود دارند که در قیمت درب ضد سرقت موثر هستند. اولین عاملی که در قیمت دهی به درب ضد سرقت موثر است، نوع و مقدار متریال به کار رفته استفاده شده برای ساخت آن ها است. تولید انبوه درب ضد سرقت در انواع مختلف باعث شده است تا قیمت آن ها زیاد بالا نباشد. یکی از مسائلی که باعث جذب مشتریان به این درب ها شده، امنیتی است که ایجاد می کنند. درب ها به همین دلیل به درب های ضد سرقت نامگذاری شده اند. یکی دیگر از عواملی که رد قیمت این درب ها موثر است، اندازه آن ها می باشد که هرچه از ابعاد برخوردار باشد، ساخت آن به زمان بیشتری احتیاج داشته و قیمت آن ها بالاتر می رود. کارشناسان فنی ما قبل از راه اندازی درب از محل مربوطه بازرسی می کنند تا ابعاد درستی از درب به دست بیاید. برای سطح خارجی و داخلی درب های ضد سرقت طرح های متنوعی متناسب با معماری و دکوراسیون داخلی در نظر می گیرند، هرچه این طرح ها پیچیده تر باشند، درب ضد سرقت از قیمت بالاتری برخوردار می شود.

 

اولین قابلیت درب ضد سرقت نصب راحت آن ها بوده که برای راه اندازی نیاز به زمان زیادی نمی باشد. نصب راحت این درب ها باعث مزیت ویژه ان ها نسبت درب های قدیمی شده است. دومین عامل تنوع رنگ و طرح درب ضد سرقت بوده که مجموعه ما سعی کرده است انواع دربهای ضد سرقت را در پروسه تولید قرار دهد. یکی از ویژگی های این درب ها مقاومت بالای آن ها بوده که باعث دوام بالای آن ها شده است که باعث گذشت زمان دچار فرسودگی نمی شوند. یکی از موارد مهم که باعث شده برای ساختمان ها بسیار استفاده شود، به دلیل ایجاد امنیت کافی می باشد. برای روکش درب ضد سرقت از چوب هایی با کیفیت بالا چون راش و بامبو استفاده می کنند. این چوب ها دارای قابیلت های فیزیکی و شیمیایی قابل توجه ای هستند و سطحی براق و جلا داده شده دارند. درب های ضد سرقت به گونه ای ساخته می شوند که عایق مناسبی در برابر نفوذ گرما و سرما به حساب می آیند و مانع بسیار خوبی در برابر صداهای آلوده کننده محسوب می شوند.

 

معمولا بر روی درب ضد سرقت می توان دوربین های هوشمند نصب کرد که عبور و مرور را به خوبی کنترل می کنند. این درب ها دارای امکانات دیگری چون قفل های دیجیتالی بوده که به صورت مکانیکی عملیات باز و بسته شدن را به خوبی انجام می دهند. این قفل ها دارای فناوری بالایی هستند. همچنین می توان بر روی درب ضد سرقت از دزگیر های پیشرفته استفاده کرد در راه اندازی اسکلت فلزی این درب ها از جدارهای مختلفی استفاده می شود. سطح بیرونی این درب ها به گونه ای ساخته می شوند که با خیس شدن دچار زنگ زدگی نمی شوند و رنگ خود را به خوبی حفظ می نمایند. قیمت مناسب این درب ها سبب شده سات تا تمامی مشتریان از آن ها رد شرایط مختلف استفاده کنند. درب های ضد سرقت دارای کارت گارانتی استاندارد از سوی شرکت سازنده بوده که مدت آن دوساله می باشد. 



:: برچسب‌ها: درب ضد سرقت در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محد شیرازی

فاکتورهای مختلفی وجود دارند، که در قیمت درب ضد سرقت موثر هستند. اولین عاملی که در قیمت دهی به درب ضد سرقت موثر می باشد، نوع و مقدار متریال استفاده شده در ساخت آن ها می باشد. تولید انبوه درب ضد سرقت در انواع مختلف باعث شده است تا قیمت آن ها زیاد بالا نشده و اکثر کاربران برای خانه های لوکس خود از این درب ها استفاده کنند. یکی از مسائلی که باعث جذب کاربران به این درب ها شده است، مسئله امنیتی است که این درب ها برای خانه ها ایجاد کرده اند. یکی از دلایل نامگذاری این درب ها همین مسئله می باشد. یکی دیگر از عواملی که در قیمت این درب های ضد سرقت موثر است، ابعاد اجرایی آن ها بوده که هرچه از ابعاد بیشتری برخوردار باشد، ساخت آن به زمان بیشتری احتیاج داشته و قیمت آن بالاتر می رود. کارشناسان فنی ما قبل از راه اندازی درب از محل مربوطه بازرسی می کنند تا ابعاد درستی از درب به دست بیاید. برای سطح خارجی و داخلی درب های ضد سرقت طرح های متنوعی متناسب با دکوراسیون داخلی در نظر می گیرند، هرچه این طرح ها پیچیده تر باشند، درب ضد سرقت از قیمت بالاتری برخوردار می شود.

 

اولین قابلیتی که این درب ها دارند، نصب راحت آن ها بوده که برای راه اندازی نیاز به زمان زیادی نمی باشد و کاربران نیز می توانند به راحتی از آن ها کاربری داشته باشند. دومین عامل تنوع رنگ درب ضد سرقت بوده که مجموعه ما سعی کرده است انواع رنگ های درخواستی مشتریان را در پروسه تولید خود قرار دهد. یکی از ویژگی های این درب ها استحکام بالای آن ها بوده که باعث شده است با گذشت زمان دچار فرسایش نشوند. یکی از مسائل مهم که باعث شده است بسیار زیاد در انواع ساختمان ها مورد استفاده قرار بگیرد، امنیت خوبی است که ایجاد می کنند. برای روکش درب ضد سرقت از چوب هایی که کاربرد صنعتی دارند، استفاده می شود. معمولا از دو نوع چوب در ساخت درب ها استفاده می شود. درب های ضد سرقت به گونه ای ساخته می شوند که عایق مناسبی در برابر نفوذ گرما و سرما به حساب می آیند و مانع بسیار خوبی در برابر صداهای آلوده کننده محسوب می شوند.

 

معمولا بر روی درب ضد سرقت می توان دوربین های هوشمند نصب کرد تا عبور و مرور به خوبی کنترل شود. درب ضد سرقت همچنین دارای امکاناتی چون قفل های دیجیتالی بوده که دارای فناوری بالایی هستند. همچنین می توان بر روی درب ضد سرقت از دزگیرهایی پیشرفته استفاده کرد. در راه اندازی اسکلت فلزی این درب ها از جدارهای مختلفی استفاده می شود. در این جدارها از انواع پشم سنگ و پشم شیشه استفاده می کنند. سطح بیرونی این درب ها به گونه ای ساخته می شوند که با برخورد رطوبت دچار زنگ زدگی نمی شوند و رنگ خود را به خوبی حفظ می نمایند. قیمت مناسب این درب ها سبب شده است تا تمامی مشتریان از آن ها در شرایط مختلف استفاده کنند.



:: برچسب‌ها: درب ضد سرقت ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محد شیرازی

پنجره دوجداره هافمن عایق مناسبی در برابر نفوذ سرما و گرما محسوب شده و از محصولات اصلی ما به شمار می رود. علاوه بر این پنجره ها انواع درب هاب دوجداره و اتوماتیک با پروفیل های یو پی وی سی و آلومینیومی به مشتریان عزیز ارائه می شوند. درقدیم بیشتر از عایق هایی چون پشم شیشه در در سطوح مختلف این پنجره ها استفاده می شد ولی امروزه بیشتر از ورق های یو پی وی سی استفاده می کنند. پنجره دوجداره هافمن در دفع صداهای آلوده کننده بسیار مناسب عمل کرده و عایق بسیار خوبی از این نظر به حساب می آید. استفاده از پنجره های چند جداره این قابلیت را دارند تا 40 درصد از مصرف انرژی را به حداقل برسانند. درب و پنجره های هافمن با برخورد رطوبت دچار زنگ ردگی نمی شوند و دوام خود را به خوبی حفظ می کنند. این پنجره ها ظاهر شکیلی داشته و استفاده از آن ها برای فضاهایی چون حیاط خلوت مناسب می باشد. نوع دیگری از پنجره دوجداره هافمن از روکش پلاستیکی ساخته می شوند که عایق مناسبی در برابر حرارت و سرما به حساب می آیند.

 

یکی از محصولات ارزنده هافمن ساخت پنجره های یو پی وی سی با پروفیل های با کیفیت می باشد. معمولا یو پی وی سی استفاده شده در پنجره دوجداره هافمن باعث وزن سبک آن ها شده است که از مزیت های ویژه آن ها نسبت به پنجره های قدیمی به حساب می آید. در این قسمت می خواهیم درباره ساخت این ورق ها برای شما مطالبی را عرض کنیم. ماده سازنده یو پی وی سی  از مخلوط نمک طعام و نفت خام بدست آمده و برای بسیار از کابردهای مهندسی مناسب می باشد. دلیل استفاده از نفت خام تولید اتیلن و از نمک تولید کلر می باشد. این دو عنصر سازنده یو پی وی سی در مقاومت ورق های یو پی وی سی بسیار موثر است. از طریق فرایند پلیمریزاسیون این دو عنصر با هم ترکیب می شوند و ورق های پی وی سی در اندازه های مختلف به وجود می آیند. این ماده پلاستیکی و قابل ارتجاع می باشد و فقط برای ساخت درب و پنجره ها از آن ها استفاده نمی شود. این پنجره ها ویژگی های بی شماری دارند که در زیر به برخی از آن ها می پردازیم: مقاومت در برابر ضربات مختلف

1.     شکل پذیری بالا در عین استحکام بالا

2.     عایق مناسب حرارت و صدا

3.     وزن سبک با طول عمر بالا

4.     دارای امکاناتی چون دسته های مکانیکی و قفل های دیجیتالی

 

مجموعه ما سعی دارد تا پنجره دوجداره هافمن را با بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار دهد که مهم ترین شاخصه مجموعه ما به حساب می آید. علاوه بر کیفیت بالا دارای قیمت مناسبی هستند. درب و پنجره ها با استانداردهای لازم ساخته می شوند و از متریال های با کیفیتی در ساخت آن ها استفاده می شود. پس از سه دهه سابقه فروش این محصولات توانسته ایم در ساخت آن ها به تولید انبوه برسیم و برند خود را در میان تولیدکنندگان بزرگ در این عرصه قرار دهیم. خدمات پس از فروش ما شامل تعویض و یا تعمیر محصولات در سریع ترین زمان می باشد. کارشناسان ما می توانند در انتخاب نوع درب و پنجره به شما عزیزان مشاوره رایگان بدهند. و پس از خرید پنجره دوجداره هافمن تکنسین فنی برای نصب برای شما عزیزان فرستاده می شود. مزیت ما سه دهه سابقه کاری فروش این محصولات می باشد، امیدواریم تا به شما عزیزان در این زمینه خدمت رسانی بکنیم.\



:: برچسب‌ها: پنجره هافمن قیمت ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محد شیرازی

فاکتورهای مختلفی وجود دارند، که در قیمت درب ضد سرقت موثر می باشند. اولین عاملی که در قیمت دهی به درب ضد سرقت موثر است، نوع و مقدار متریال به کار رفته در ساخت آن ها می باشد. تولید انبوه درب ضد سرقت در انواع مختلف باعث شده است تا قیمت آن ها زیاد بالا نباشد و اکثر کاربران برای خانه خود از این درب ها استفاده کنند. یکی از مسائلی که باعث جذب مشتریان به این درب ها شده است، مسئله امنیتی است که این درب ها برای خانه ایجاد می کنند. برای همین به درب های ضد سرقت نامیده شدند. یکی دیگر از عواملی که رد قیمت این درب ها موثر است، ابعاد اجرایی آن ها می باشد که هرچه از اندازه بیشتری برخوردار باشد، ساخت آن به زمان زیادی احتیاج دارد. کارشناسان فنی ما قبل از راه اندازی درب از محل مربوطه بازرسی می کنند تا ابعاد درستی از درب به دست بیاید. برای سطح خارجی و داخلی درب های ضد سرقت طرح های متنوعی متناسب با دکوراسیون داخلی در نظر می گیرند، هرچه این طرح ها پیچیده تر باشند، درب ضد سرقت از قیمت بالاتری برخوردار می شود.

 

اولین قابلیت درب ضد سرقت نصب راحت آن ها بوده که برای راه اندازی نیاز به زمان زیادی نمی باشد. دومین عامل تنوع رنگ و طرح درب ضد سرقت بوده که مجموعه ما سعی کرده است انواع طرح و رنگ های درخواستی مشتریان را در پروسه تولید قرار دهد. یکی از ویژگی های این درب ها استحکام بالای آن ها بوده که باعث دوام بالای آن ها شده است که باعث گذشت زمان دچار فرسایش نمی شوند. یکی از مسائل مهم که باعث شده است بسیار زیاد در انواع ساختمان ها مورد استفاده قرار بگیرد، امنیت خوبی است که ایجاد می کنند. برای روکش درب ضد سرقت از چوب هایی با کیفیت بالا استفاده می کنند. معمولا از دو نوع چوب در ساخت درب ها استفاده می شود. این چوب ها راش و بامبو بوده که دارای قابیلت های فیزیکی و شیمیایی قابل توجه ای می باشند و سطحی براق و جلا داده شده به درب های ضد سرقت می دهند. درب های ضد سرقت به گونه ای ساخته می شوند که عایق مناسبی در برابر نفوذ گرما و سرما به حساب می آیند و مانع بسیار خوبی در برابر صداهای آلوده کننده محسوب می شوند.

 

معمولا بر روی درب ضد سرقت می توان دوربین های هوشمند نصب کرد و عبور و مرور را به خوبی کنترل کرد. این درب ها دارای امکانات دیگری چون قفل های دیجیتالی بوده که دارای فناوری بالایی هستند. همچنین می توان بر روی درب ضد سرقت از دزگیر های پیشرفته استفاده کرد که باعث مزیت ویژه آن ها نسبت به درب های قدیمی است. در راه اندازی اسکلت فلزی این درب ها از جدارهای مختلفی استفاده می شود. در این جدارها از انواع پشم سنگ و پشم شیشه استفاده می کنند. سطح بیرونی این درب ها به گونه ای ساخته می شوند که با خیس شدن دچار زنگ زدگی نمی شوند و رنگ خود را به خوبی حفظ می نمایند. قیمت مناسب این درب ها سبب شده سات تا تمامی مشتریان از آن ها در شرایط مختلف استفاده کنند. درب ضد سرقت دارای کارت گارانتی استاندارد از سوی شرکت سازنده بوده که مدت آن دوساله می باشد. مفتخریم تا به شما عزیزان خدمت رسانی کنیم.



:: برچسب‌ها: قیمت درب ضدسرقت ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محد شیرازی

پنجره های هافمن از پروفیل های مختلفی از جمله آلومینیومی و یو پی وی قابل راه اندازی است. علاوه بر پنجره، درب دوجداره هافمن با کیفیت ساخت بالایی به صورت مستقیم از تولیدی عرضه می شود. شبکه داخلی این پروفیل ها توخالی بوده که باعث ویژگی های قابل ملاحظه ای در جدارهای مختلف این پنجره ها شده است. پنجره های هافمن عایق مناسبی در برابر نفوذ سرما و گرما محسوب می شوند و ویژگی های بی شمار دیگری برای کاربران ایجاد کرده اند. این پنجره ها مانع مناسبی در برابر صداهای آلوده کننده به حساب می آیند. درقدیم بیشتر از عایق هایی چون پشم سنگ در جدارهای مختلف اسکلت فلزی این درب ها استفاده می کردند. امروزه استفاده از لایه های یو پی وی سی در ساخت پنجره و درب ها باعث استحکام بالای ساخت آن ها شده است. استفاده از درب دوجداره هافمن این قابلیت را دارد تا 40 درصد از مصرف انرژی را به حداقل برساند. یکی از درب های دوجداره مجموعه هافمن، درب های آلومینیومی بوده که با گذشت زمان دچار فرسایش نمی شود. این درب ها عایق مناسب صوت بودند و برای مکان هایی چون سرویس های بهداشتی که در معرض رطوبت زیادی هستند،بسیار مناسب هستند.

 

یو پی وی سی استفاده شده در راه اندازی درب دوجداره هافمن دارای خواص مکانیکی قابل توجه ای بوده و در صنعت برای کاربردهای زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده از مخلوط نمک طعام و نفت خام بدست آمده که با هم طبق فرایندهای شیمیایی ترکیب شده و انواع ورق های یو پی وی سی را به وجود می آورند. دلیل استفاده از نفت خام تولید اتیلن و از نمک کلر می باشد. این دو عنصر سازنده یو پی وی سی در مقاومت آن بسیار موثر می باشد. این ماده پلاستیکی بوده و فقط برای ساخت درب و پنجره ها از آن ها استفاده نمی شود و برای کاربردهای دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرد. برای ساخت درب دوجداره هافمن می توان از مواد بازیافتی و پلاستیکی بهره برد. برخی دیگر از ویژگی های این درب و پنجره ها به شرح ذیل می باشد:

مقاومت در برابر ضربات مختلف

1.     شکل پذیری بالا

2.     عایق مناسب حرارت و صدا

3.     وزن کم با طول عمر بالا

4.     دارای امکاناتی چون دسته های کشویی و دینامیکی با فناوری ساخت بالا

 

مجموعه ما سعی دارد تا درب دوجداره هافمن را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت بازار به شما عزیزان ارائه کرده که مهم ترین شاخصه مجموعه ما محسوب می گردد. درب و پنجره ها با استانداردهای لازم ساخته می شوند و دارای نشان استاندارد از سوی شرکت سازنده می باشند. محصولات ما دارای کارت گارانتی دوساله از سوی شرکت می باشد که در این مدت خدماتی ارزنده به شما مشتریان عزیز ارائه می کنیم. این خدمات شامل تعویض و یا تعمیر محصولات در سریع ترین زمان می باشد. کارشناسان ما می توانند در انتخاب نوع درب و پنجره به شما عزیزان مشاوره رایگان بدهند. پس از خرید درب دوجداره هافمن تکنسین فنی برای نصب برای شما عزیزان فرستاده می شود. مزیت ما سه دهه سابقه کاری فروش این محصولات می باشد، امیدواریم تا به شما عزیزان در این زمینه خدمت رسانی بکنیم.



:: برچسب‌ها: پنجره های هافمن ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محد شیرازی

درب ضد سرقت برای زمان هایی که نیاز به امنیت باشد، بسیار مورد قابل توجه ای می باشد، در ساخت درب ضد سرقت مکانیزم هایی جهت عملکرد درست آن ها تعبیه شده است. برای جلوگیری و مقابله با سرقت در انواع اندازه ها تعبیه شده اند. اما بسیاری افراد که قصد خرید درب ضد سرقت را دارند ممکن است در انتخاب نوع آن با چالش هایی روبرو باشند، که میان این همه تنوع که در بازار این نوع درب ها وجود دارد، در بازار انواع مختلفی از این درب ها موجود بوده که دارای کیفیت های مختلفی می باشند.

در حال حاضر در کشور ما درب های ضد سرقت وارداتی توسط تولیدکننده های چینی و ترک در انواع طرح ها به کشور می آیند. درب ضد سرقت ترک یکی از شناخته شده ترین و با کیفیت ترین درب های ضد سرقت می باشد که در بازار فروش به بهترین قیمت به شما عزیزان عرضه می شود، به دلیل متریال با کیفیت به کار رفته در این محصول قیمت آن نسبت به انواع دیگر کمی بیشتر می باشد. در سال 98 چیزی حدود 500 تا 1500 دلار بوده است. اما کیفیت درب های چینی نسبت به درب های ترک بالاتر می باشد که نوع درجه ی اول آن جزء درب های با کیفیت بالا محسوب می شود. همین طور درب ضد سرقت ساخت داخل کشور که با توجه به تلاش های مستمر تولیدکنندگان داخلی، امروزه به حد بالایی رسیده است، به درجه شکوفایی رسیده است. این بستگی به شما دارد که چه محصولی را با چه کیفیت و هزینه ای می خواهید تهیه نمایید.

 برخی در پی درب های ضد سرقت، ترجیحا با قیمت پایین هستند که انواع ترکی به ایشان پیشنهاد می شود. برای خرید درب ضد سرقت باید به اندازه آن دقت کافی داشته باشید، زیرا یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت دهی به درب ها اندازه آن ها می باشد. برخی به دنبال درب های ضد سرقت، ترجیحا به کیفیت عالی هستند که درب های وارداتی ترک پیشنهاد می گردد. برای خرید درب ضد سرقت حتما از مراکیز معتبر اقدام به خرید کنید. در مجموعه ما برای خرید درب ضد سرقت کارشناسانی خبره رد این زمینه به شما مشاوره می دهند. حتما ابتدا نیازتان را بررسی کنید و سپس بر اساس آن اقدام نمایید، زیرا باید با توجه به نوع کاربری می توانید از انواع مختلف درب ضد سرقت استفاده داشته باشد. ممکن است برای یک واحد آپارتمان مناسب باشد ولی برای دفتر کار یک مدیر مناسب نباشد. ضمنا حتما به اصالت و کیفیت اجزا به کار رفته در درب ها از جمله یراق آلات، ورقه فولادی داخل درب، روکوب درب، لولاها و... توجه داشته باشد. نوع ابزار یراق استفاده شده در کیفیت هی به انواع درب و پنجره ها نقش مهمی دارند.



:: برچسب‌ها: خرید درب ضد سرقت ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()